suppegjøken Skrevet Januar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 Hei folkens, er det noen der ute som kan og vil tipse meg om hvor man finner gratis servicemanual for min 1993 Audi 100 avant 2,6? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 Haynes har til A100 C4, men tror ikke (med forbehold) den dekker V6. Søk på nettet hva du finner ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Januar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2011 Nei den dekker ikke v6 motorene. Å finne en rep manual til disse motorene er håpløst har jeg funnet ut.Men her en link som omhandler v6 motoren,eneste jeg har funnet på nettet.. http://www.12v.org/index.php Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg