Gå til innhold

vindusvisker problem

Ranger emnet


Satanoperca

Anbefalte innlegg

Det er ikke vanskelig å komme til. Bare å røske ut plastlisten i dørkarmen (evt. løsne en skrue ved forkant av døra) og så gå under teppet. Modulen ligger rett foran setet.

 

Jeg hadde et problem her om dagen at ikke bakviskeren ville stoppe. Jeg mistenker egentlig mest den spaken man regulerer viskeren med, men problemet forsvant av seg selv så jeg vet egentlig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har prøvd etter beste evne å lese litt på koblings skjemaet i Haynes boka ...kan ikke finne noe som sier at komfort modulen har noe med vindusviskerne å gjøre ...derimot er det rele en forsinker boks og selve hendlen...vet ikke om det sitter noe i motoren som kan gjøre at det skjer....

noen som har en hendel liggene????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

tok litt tif før jeg fikk tid til å gjøre noe..... men bytta motoren men det hjalp ikke...røska litt i kabler ingen hjelp....fant releet åpnet dette ser fint ut ..kan dette ha blitt svekket???

litt merkelig det er kun der hvor hendlen skal stoppe alt viskerne går ..noen forslag eller er det hendlen?????dvs bryteren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

som sagt ble ikke veldig mye bedre .....viskerne slår nå 9 slag (hver gang) når bilen blir startet og stopper først midt på ruta starter de og nye 9 slag for å stoppe litt lengre ned så nye 9 slag ennå lengre ned før en siste gang med 9 slag før de stopper der de skal stoppe...

hva styrer egentelig dette???? noen som kan svare???? har som sagt prøvd med 2 motorer med likt resultat... er litt forvirra nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår