NothinDoin Skrevet Januar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2011 Hei. Kjøpte meg en Golf 2 i går, og vil ha turteller i dashen. Går det ann å bytte ut klokka med en turteller? Og hvor får man tak i orginal turteller? Har sett litt på ebay, men finner bare sånne hightech saker med masse neonlys og tull. Vil ha en som ser ganske retro ut, slik at den passer resten av bilen. Guide til hvordan man gjør det hadde også vært kjekt, men er ikke nødvendig.. Forresten; Noen som vet hva turteller heter på engelsk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2011 Det enkleste er å få tak i et instrumentpanel med turteller fra en lik Golf. Dette er plug'n'play. Du trenger kun ta av kontaktene bak på det gamle panelet samt speedometerwire og sette inn det nye panelet, gjort på en halvtime :) Er sikkert noen her på forumet som har et slikt instrumentpanel liggende og slenge. Heter vel tachometer og rev counter på engelsk. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NothinDoin Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2011 Ok, takk :) La ut en "Ønskes Kjøpt" tråd, men det er bare å skrike ut her om noen har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2011 Sett i originalt instrumentpanel med turteller ja, best det. Det skal være lett å få tak i også, da det er standard fra 1,8 og oppover såvidt jeg har skjønt :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NothinDoin Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2011 Ok, si ifra hvis dere ser et! Ser de like ut som på 1,6 eller har de noe digitalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2011 Ok, si ifra hvis dere ser et! Ser de like ut som på 1,6 eller har de noe digitalt? Er analogt som på bildet under. Er forresten mange til salgs på ebay ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Januar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2011 æddabædda, jeg har et slikt et :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NothinDoin Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2011 ..sooom du har lyst å selge til meg? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 (endret) hmmmmmmm kanskje det? neeeeeeeeh :D her ser du akkurat turtelleren i min bil :D Endret Januar 9, 2011 av MacGyver93 Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NothinDoin Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Hvorfor sa du at du hadde da??? :P Nå fikk jeg litt falske forhåpninger her! Men jeg finner ingen at dem på ebay. Fant ett, men det var med klokke.. Hvis noen kan finne et på ebay for meg så hadde det vært konge! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Ser du bor i Kristiansand, hør med Kjells bilopphogging på Evje. De har sikkert noen liggende. Du kan selvfølgelig prøve Bjarne Johansen i Kr.sand også, men de har en tendens til å ta blodpris for ting. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NothinDoin Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Det tenkte jeg ikke på, skal høre med dem i mårra! Takk for tipset :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Men jeg finner ingen at dem på ebay. Fant ett, men det var med klokke.. http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1311&_nkw=Golf+2+Tacho&_sacat=See-All-Categories Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NothinDoin Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Huh, finner forskjellig ting på .com og .de ... Rart.. Jaja, takker, nå skal jeg få bestillt et :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 (endret) Huh, finner forskjellig ting på .com og .de ... Rart.. Jaja, takker, nå skal jeg få bestillt et :D Bare sjekk at de sender til Norge. Unngå å sende med DHL om du kjøper fra Tyskland, DHL tar et sinnsykt fortollingsgebyr (om du ikke får pris under 200 ;) ) Fant noen tyske på ebay.no også (altså som sender til Norge) http://search.eim.ebay.no/?kw=golf%202%20tacho&el=77&ev=1&es=19&en=100 Endret Januar 9, 2011 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg