Gå til innhold

Vil det lønne seg og selge min Golf 3 med skilt eller uten?

Ranger emnet


driftking1

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Jeg har en golf 3 som er ganske så påkosta, alt fungerer og den er/blir 100% rustfri nå, den er stort sett org. unntatt at jeg har skifta framskjer, nytt batteri, lakka den opp igjen, tatt all rust, service på motoren, skifta girkasse, skifta clutch.. Har tenkt og få den eu-godkjent før jeg selger den. Men lurer på og det vil lønne seg for meg og hente ut skilta og sant før jeg selger den? tenker da at jeg må betale veiavgift osv. eller lønner det seg og bare selge den rett etter den er eu-godkjent? Må også nevne at motoren har gått en del, 234 tusen Men er ingen lekkasjer og olje og alt er fin..

 

Mvh Kristian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør nevne årsmodell, utstyr(gl,cl) og motor hvis vi skal kunne svare på det. Men jeg solgte en '97 golf 3 for 30000 for et par år siden, den var slitt teknisk, men pen å se på. Folk er gærne etter disse golfene, så de ligger relativt høyt i pris, spesielt de i god stand.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så dere tror jeg ville få solgt den lettere hvis jeg eu-godkjente og fekk skilt på den? Hva vil prisen ligge på med eu og hente ut skilt da? Skilta vart levert inn for 1-2 år siden :)

 

ingen tvil om at den er lettere og selge da, +mer verd... er vel 1000kr for nye skilter og 500kr i eugodkjenning

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår