Sven Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Noen som har erfaring med disse bilene? Har muligens tenkt å kjøpe meg en slik til bruk som trekkvogn. Noen spesielle svakheter med motorene, holdbarhet osv? Bilen er gått 150000 km. Ønsker ellers alle tips og erfaringener om bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Virker som at de bilene er noen skikkelig skranglekasser som er elendig tekniske. Spesielt de litt eldre. 94 modellen skal vel være litt bedre. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sven Skrevet Februar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 At de er skranglete slik som de fleste andre varebiler kan jeg være enig i. Hva mener du med elendig teknisk? Er det motor og gir eller andre ting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Vi hadde en 95 mod Transit 2.5td på jobb. Jeg har alltid hatt inntrykk av at disse bilene har slitesterke og gode motorer. Bilen i seg selv har vel vanlig Ford kvalitet. Siter Frode H. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Jeg har en 94 mod transit i firma og den er det bare problemer med.. allt fra Disel pumpe, servo, bremser, automat kasse, elektrisk you name it.. den her gått like over 200K med fullt service helfte.. jeg har flere Hiacer som har kjørt over 500K uten at de har fått spesielt oppfølging på service delen (motorolje skift hver 30.000Km, gikk 385.000 på 1. regreima før vi byttet) som er som en ford som har gått 100K.. har du mulighet kjøpt Toyota.. Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Originally posted by Sven At de er skranglete slik som de fleste andre varebiler kan jeg være enig i. Hva mener du med elendig teknisk? Er det motor og gir eller andre ting? De eldre hadde en tendens til å stoppe mye, pluss at det dukket opp de mest merkeligste feil. Men det er snakk om en 94 modell, så denne er nok litt bedre. Men den er neppe den mest driftsikre varebilen som finnes. Et tips er å ikke kjøpe en med automatgir, da får du mer trøbbel. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 holdbarhet som en stratos i sola:D Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sven Skrevet Februar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Det er ikke automat på den, heldigvis. Fordelen med Ford Transit er at de er ganske billig i forhold til Toyota Hiace med turbodiesel, men det er jo sikkert en grunn til det.. Vurderer også Mazda B2600 de er jo også billige og har litt motor til å dra biler. Noen som vet hva disse kan trekke i tilhengervekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Er bensin den mazdaen om jeg ikke husker feil? eller er det en diesel version? Bensinen drikker MYE bensin, hadde en kompis som hadde en sånn bil i ca.2mnd.. kan ha vært noe veldig feil på denne ellno men, den lå på ca.2l på mila.. så det var helt jæ**i.. Men, det kan du undersøke før du kjøper den. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sven Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Det er bensin på den, 2,6 liter tror jeg så den drikker sikkert sitt. 2l på mila hørtes vel mye ut hvis det er uten last så det kan godt være det var noe galt med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 ble faktisk usikker på om det var 2.6liter på den han hadde.. eller om det var 2.2.. husker ikke.. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg