Majestet Skrevet September 16, 2002 Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 Det er ikke hver dag du ser en sånn en på veien :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet September 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 Enda et tatt med 7650: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CZT Skrevet September 16, 2002 Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 fetere bil skal man lete lenge etter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet September 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 Synd han ikke gassa, jeg flise forbi han for å prøve å få han til å tråkke på, men det gadd han ikke :( Fikk derimot kjørt fra en Calibra turbo på veien, han ble lang i maska gitt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 16, 2002 Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 Nesten rart å tenke på at det er i norge :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet September 16, 2002 Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 Møtte en skyline (tror jeg) mellom Kongsberg og Notodden på søndag kveld... muligens denne?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 16, 2002 Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 aahh..nydelig bil ja.. måtte studere den en del der den sto utstilt på rudskogen ja... første gangen jeg så en Skyline LIVE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 16, 2002 Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 Herlig! :) Han kjørte på manuell gjennom ringen ja. Lettest det når en må kravler over på andre siden av bilen for å få betalt noe. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet September 16, 2002 Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 Denne bilen har vell blitt diskutert endel ganger på forumet allerede? F.eks. her For de som ønsker flere bilder, hvorfor ikke trykke her eller hva med den andre som er i norge? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 17, 2002 Rapporter Share Skrevet September 17, 2002 Originally posted by Taskvig Denne bilen har vell blitt diskutert endel ganger på forumet allerede? F.eks. her For de som ønsker flere bilder, hvorfor ikke trykke her eller hva med den andre som er i norge? Så så. Disse bilene fortjener sin oppmerksomhet! ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet September 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2002 Originally posted by Taskvig Denne bilen har vell blitt diskutert endel ganger på forumet allerede? F.eks. her For de som ønsker flere bilder, hvorfor ikke trykke her eller hva med den andre som er i norge? Jeg beklager, jeg har helt sikkert ikke lest igjennom alle trådene, eller kanskje jeg har glemt det? Du får rapportere om denne overtredelsen til noen av moderatorene, slik at de får slettet tråden med en eneste gang, dette er jo uhørt! :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 17, 2002 Rapporter Share Skrevet September 17, 2002 Originally posted by Ibizaturbo Jeg beklager, jeg har helt sikkert ikke lest igjennom alle trådene, eller kanskje jeg har glemt det? Du får rapportere om denne overtredelsen til noen av moderatorene, slik at de får slettet tråden med en eneste gang, dette er jo uhørt! :rolleyes: Tror nok han mente det mer som opplysning enn kjeft.... ;) Og informere hvor folk kunne få mer utfyllende svar og info om bilen(e), er vel ikke så dumt er det vel ??? :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet September 17, 2002 Rapporter Share Skrevet September 17, 2002 Originally posted by Ibizaturbo Jeg beklager, jeg har helt sikkert ikke lest igjennom alle trådene, eller kanskje jeg har glemt det? Du får rapportere om denne overtredelsen til noen av moderatorene, slik at de får slettet tråden med en eneste gang, dette er jo uhørt! :rolleyes: Noen som er litt fintfølende på morgenkvisten? ;) Som Loppa sier, det var ikke akkurat ment som kjeft, tenkte siden det kunne være av interesse med to dårlige bilder av bilen bakfra så kunne det også være av interesse med andre bedre bilder av den også... og hvorfor ikke også finne ut at bilen faktisk er tilsalgs?? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet September 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2002 Originally posted by Taskvig Noen som er litt fintfølende på morgenkvisten? ;) Som Loppa sier, det var ikke akkurat ment som kjeft, tenkte siden det kunne være av interesse med to dårlige bilder av bilen bakfra så kunne det også være av interesse med andre bedre bilder av den også... og hvorfor ikke også finne ut at bilen faktisk er tilsalgs?? Ironi min gode mann, ironi. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg