zafira Skrevet Desember 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 har en opel zafira 2001 mod med en 1,8 motor. motorkode z18xe. startet bilen igår og alt var ok,kjørte litt så begynnte varsellampa for eksosen å lyse? ifølge innstruksjonsboka er det en feil i bilens eksossystem,og skal da bla bla på verksted for å utbedre feilen. men det må vel være noen som kan noe om dette her på forumet ? og som kan gi meg noen tips om hva og hvor jeg bør starte å feilsøke. takknemlig for hjelp. :mekke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Desember 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 http://wiki.answers.com/Q/What_is_the_meaning_of_Astra_emission_warning_light Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zafira Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 står ikke noe om hva jeg bør gjøre der men takk for hjelpen :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Desember 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 Det du bør gjøre er - Få bilen undersøkt, Lese ut feilkoder vil trolig gi en indikasjon. - Kjøre videre inntil du kan få gjort noe med feilen - fast lys er ikke kritisk feil. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zafira Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 takk for det :cheers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Desember 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 står ikke noe om hva jeg bør gjøre der men takk for hjelpen :thumb Joda det står hva du bør gjøre på den siden som det er linket til. Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg