PetterJacobsen Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Har akkurat vunnet budrunden på gamle bilen til Trond Gulbrandsen sin gamle 80/90Q. Den ble litt dyrere enn forventet, men når man først er i gang med budene er det vanskelig å stoppe... (jeg er en dårlig taper...). Nå gjenstår det bare å frakte den fra Nordland til Drammen. Noen som har noen forslag? Bilder kan sees her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=3547 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Jeg ser at bilen er fin, men hva er så spesielt ved den, egentlig? Er'n sprek? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Vi drar opp, og jeg kjører den ned for deg, mens du kjører A6. Gratulerer forresten. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Fin den:D :D Litt specs!!!?? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Hør med AutoTransport i Drammen. Jeg betalte 7500,- for å sende en Vectra 4x4 fra Kristiansand til Kirkenes. Det er jo makspris du kan gå ut fra.... Mener å huske at frakten fra Kristiansand til Drammen kostet 2500,- eller no'. Dessuten er jo Nordland litt lenger ned enn øst-finnmark. Bilen ble da fraktet på trailer til Trondheim. Tog derfra til Bødø. Hurtigrute videre til Kirkenes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Jeg skal ringe Trond Gulbrandsen litt senere i dag. Han jobber i AutoTransport. Men 7500 var mye synes jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 send den på hurtigruten, og med tog fra bergen Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 evt lei inn en nettopp-fått-lappen sjåfør (de er billige). husk å lage en 'you break it, you buy it' kontrakt før han raser av gårde... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Grattis med bilen! :) Men som de andre også lurer på, hva er så spesiellt med den? Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Februar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Er ikke noe spesielt med den egentlig. Det er en 90Q og de er faktisk sjeldne. Så sitter det en litt større motor i den. 2.3 20V på 185hk. Så er den litt "kjendis"... Den har vært med i Bilsport... De fleste Audi fantaster vet hva dette er... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
java Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Flott bil dette! Når det gjeld frakt så kan du jo sette den på hurtigruta nedover til vestlandet, så skal eg meir enn gjerne køyre den over fjellet til deg mot at du dekker kostnadane mine t/r....;) *Har god tid for øyeblikket*.....:rolleyes: Siter 2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs! x 2008 Audi A5 1.8 TFSI x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition X 1994 Mazda 626 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by PetterJacobsen Er ikke noe spesielt med den egentlig. Det er en 90Q og de er faktisk sjeldne. Så sitter det en litt større motor i den. 2.3 20V på 185hk. Så er den litt "kjendis"... Den har vært med i Bilsport... De fleste Audi fantaster vet hva dette er... Ikke for å være kjip, men fakta er vel at dette er en 80Q fra `83 som er bygd om til en 90Q `86..... Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg