Dagi51 Skrevet Desember 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2010 Hehe, joda, er godt fornøyd med bilen i grunn :) Men har ikke bruk for 2 biler :p Så da blir det å selge A6en, og handle brukt S4/S6 motor å trimme :p sommerfelgene til S6en skal breddes, 3-delte OZ futura, også skal bilen få coilovers, så trenger litt penger da etterhvert :P Men jo, det hadde vært gøy med trimma 2.5 TDI, det er ingen tvil om :) Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet Desember 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2010 Hmm.. Jeg har jo da igrunn større turbo enn org.. Har bytta turbo til en annen sak fra en 140-150hk tdi.. Var større den i forhold til den som står på 115hk'en.. Ikke i merkbar størrelse for det blåtte øyet, men når jeg googlet specsa på dem, var det større eksos og komp.hus.. :) Men da veit jeg det.. Da blir det nye dyser over nyttår.. :) Hvis det er turbo fra AEL, altså 2.5 TDI 140hk R5, så var det denne turboen dysene ble for "store" for :p Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 hum hum, prøvde å bytte i dag, men i mange minusgrader er ledninger og plastikk lite hyggelige å ha med å gjøre... Må ha vekk noen av glødeplugg-ledningene for å komme til skikkelig, men det var ikke lett i dag (byttet plugger i sommer, og da gikk alt lekende lett). Klarte å sprekke opp litt isolasjon ++ bare ved å bevege de litt når jeg prøvde å dra av hetten (som satt usannsynlig godt fast). Så dagen endte med å bare bytte dieselfilter :P Får se om jeg gjør et nytt forsøk rett over nyttår, eller om jeg evt drøyer det til register-byttet som jeg skal ta til sommeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet September 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2011 Glemt litt av denne, men de nye dysene har kommet seg på plass for en stund siden, og bilen går som et skudd :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isaksa Skrevet Desember 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2011 Hvor var det du kjøpte dysespissene hen? :D Siter Audi A6 R5 Volvo 242L 1978 Mod Audi S4 2.2TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2011 Jeg kontaktet Anders hos Ecconor, anbefales :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg