Gå til innhold

Depollution System Faulty

Ranger emnet


meretefb

Anbefalte innlegg

Mannen skiftet plugger, og jeg kjørte til mine foreldre på julaften. Feilmeldingen lyste enda, og på veien fylte jeg bensin. I dag da vi skulle hjem, så såg jeg at feilmeldingen/lyset var borte. Så jeg vet ikke om det var de nye pluggene eller at jeg fylte fult med bensin. Men nå er det borte, en så lenge eller?

Peugeot 307 sw 2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis en liten elektronikkfeil i motorstyringa, det kan ha vært dårlig kontakt for eksempel. Hvis lampa slukker av seg selv er alt vel og bra.

 

Mannen er ikke så glad for alt eletronikken i bilen. Han er eletriker, men er vant til å mekke på gamle biler. Får håpe det ikke kommer tilbake.

Peugeot 307 sw 2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også elektriker, og deler samme oppfatning som mannen din :D

 

Har flere ganger opplevd at diverse gule lamper lyser på de nyere bilene jeg har hatt. Stort sett så slokker de av seg selv. Plagsomt er det uansett, og det burde ikke være sånn.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Det kom tilbake en dag. Og da hang antispinnen seg opp og. Ble litt humpete tur, men jeg kom meg bort til jobben. Var innom med papirer og da jeg kom ut i bilen igjen så lyste ikke antispinnen, men bare "motorlyset". Så da valgte jeg å kjøre å storhandle. Da jeg skulle hjem fra butikken kom det ikke på igjen.

 

Vi skal ha bilen inn på verksted og skifte bremser, så vi får høre med de om dette og da.

Peugeot 307 sw 2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt og lurte på hvilken bil dette gjaldt. Syntes det lignet litt på Peugeot 307 på avataren, så ser jeg på trådoversikten at denne er posted under Peugeot 307. :roll:

 

Men, er det en dieselmotor eller en bensin motor.