StPaul Skrevet Desember 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2010 Er det mulig å ombygge en opel stasjonsvogn til varebil. 3 seter framme, 0 seter bak? på lovlig vis :P Mvh Paul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OdinA Skrevet Desember 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2010 hvor ville du sette sete nr 3? trur det sikkert er letter og få grønne skilt på en f16. Siter Opel Omega 2,5TD (sedan) 1994 volkswagen Polo 1,7sdi (stv) 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 klippe av vaierene til brekket, dra brekket helt opp, og vips så har du en plass nr 3 :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 Jeg tviler på at bagasjerommet er høyt nok. De har jo denne "statskassa" som skal få plass i bagasjerommet. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santino Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 Jeg tviler på at bagasjerommet er høyt nok. De har jo denne "statskassa" som skal få plass i bagasjerommet. Trenger man å få inn statskassa i dette tilfellet da? Poenget her er vel ikke å spare avgifter og ha grønne skilter men å endre "planløsningen" på en bil med hvite skilter.. ER det da ikke fullt lovlig å plukke ut baksetene på en bil med hvite skilter? Det reelle problemet her slik jeg forstår det, er hvorvidt man kan lovlig ha 3 seter foran eller ei. Jeg tror blir altfor liten plass. Tviler også på at man får godkjent denne ombyggingen av sikkerhetsmessige årsaker. Biler med 3 seter foran som f.eks Hiace er levert med dette original og har da produsentens spesifikasjoner og godkjenninger. Siter Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StPaul Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2010 må jeg ha bur bak framsetene hvis jeg tar ut baksetene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santino Skrevet Desember 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2010 må jeg ha bur bak framsetene hvis jeg tar ut baksetene? Kan ikke se hvorfor du skulle måtte det siden du har hvite skilter. Reglene om bur gjelder vel bare for varebiler med grønne skilter. Du trenger kanskje ikke skru ut setene bak heller? Blir jo helt flatt lasterom nærmest hvis du legger ned baksetene Siter Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2010 Man må alldeles ikke ha bur i varebiler med grønne skilter. Skillevegg derimot, det må man ha. Bur er noe helt annet. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg