Andreas7500 Skrevet Desember 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2010 God kveld! Har en corolla KE20 73 modell, uten bremsekraftforsterker. Tidligere har jeg presset bremsepedalen halvveis inn når trykket har kommet og den bremset. Igår mens jeg kjørte kunne jeg plutselig trykke pedalen helt inn, og med att den bremsa såvidt:S Jeg dro ned i en garasje og prøvde å finne feilen, kunne ikke finne noen lekkasjer, var masse skive (foran) og trommel (bak) igjen, og var fullt med bremseveske.. Håndbrekket fungerer fint, det går vel på tromlene bak? Jeg fant ut senere på kvelden att når jeg kjørte, trykket bremsepedalen en gang inn så bremset den ikke, viss jeg pumpet 2-3 ganger litt fort så bremset den som normalt Hva kan være galt? Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s1m3n Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 du har nåkk bare luft i bremsan ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 Luft, eller kanskje sliten hovedsylinder. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 kan også være lekasje.. har du sjekka at du i det heletatt har mere bremsevæske? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 Hvor lenge er det siden du skiftet all bremsevæske? Den skal skiftes ca hvert 5te år. Etter en tid opptar den fuktighet + luft, ja den gjør det selv m/ "lukket" system. Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg