Gå til innhold

Hvit Evo V stjålet fra Crazy Tuning sin Garage i natt!

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

  • Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by brekyr

Ok.. jeg vet hvor han med den svarte evoen som quicksilver snakker om bor.. Vil ikke si noe høyt her, siden det kan føre til lynsjing av feilperson, men har adresse.

Han har hatt en blå impreza wrx sti også.. + en del andre grombiler.. har hørt at det skulle være noe humbug med de folka, men er ikke sikker.

 

hvor dum i hodet er du

 

denne personen er nokk den siste i verden som vill ha gjort noe sånt.

 

desuten er ikke evo6'en hans ødelagt.

 

og desuten er det en helt annen person Qsilver snakker om.

 

herregud, nå får folk slutte å spekulere.

 

DUST

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jææævli synd når ikke folk kan la sånt stå ass! Ska banne på at det er noen fra forumet.. eller noen som har lest dette på forumet..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jantore

 

hvor dum i hodet er du

 

denne personen er nokk den siste i verden som vill ha gjort noe sånt.

 

desuten er ikke evo6'en hans ødelagt.

 

og desuten er det en helt annen person Qsilver snakker om.

 

herregud, nå får folk slutte å spekulere.

 

DUST

 

Må bare si meg enig med Jan Tore. For det første er det ikke denne personen Quicksilver prater om, ei heller har han en STI. I tillegg er vedkommende kompis med CT gutta...

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man spesiell bil er vel Trackguard lurt å gjemme i bilen. Er heller ikke så sinnsykt dyrt, 4000kr for enheten og 1600kr i året. Er rimelig stor sjanse for å finne bilen fort da om ikke tyvene har lett etter og funnet enheten. 95% av ettersøkte objekter kommer tilbake til eiern samme dag. Et sånt system burde være midt i blinken for en uforsikret bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

 

 

forrige eiern vet nok ikke hvor norge er en gang. langt mindre hvor lørenskog eller CT er.... :rolleyes:

 

Du behøver ikke være rakett-forsker for å finne ut det da.. :rolleyes:

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mazdius

 

Du får ikke full kasko på en bil som ikke er registrert..

 

Men du får brann,tyveri og hærverk forsikring. Men som nevnt tidligere, dette var et eksemplarisk eksemplar, og dessuten vil funkes miste betydelig med bonus når han antakeligvis blir nødt til å få erstatning av forsikringselskapet sitt. Og da blir det dyrt med en ny grombil :(

Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er noe av det mest patetiske jeg noen gang har lest.

 

1. Det er selvfølgelig synd at bilen er stjålet, men å spekulere på at andre evoeiere som har kræsja, evt. rallykjørere etc., kan være synderne er det mest toskete jeg har hørt.

Jeg tviler på at de som bruker evo i rally har noen spesiell bruk for en evo i gateversjon, og hadde jeg vært eieren av den sorte krasja evo6ern, så hadde jeg oppsøkt fjortisene som nevte ham på dette forumet, og knust trynet på dem, for dette er helt tomme spekulasjoner som kan føre til stygge rykter om uskyldige folk..

Når en bil forsvinner på denne måten, betyr det bare 1 eneste ting, og det er at det er proffer som har gjort dette, og de kjører ikke akkurat etter veiene med den nå, den er garantert ikke i landet lenger heller...

 

og dette kondolase tullet!!!! det er tross alt bare en bil, og funkes får igjen penga sine, selfølgelig er det sinnsykt kjedelig, men det er faktisk ikke noen som er død her heller da...

 

Fjortisfaktoren her er ALTFOR HØY!!!!!!!

tror halvparten her heller skulle danna et wannabee/moped forum...

S2 Sedan powered by ESTUNING.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på en ting.

Har ikke peil på den bilen, men en sånn bil må være litt stress og bryte opp, starte, eller tar jeg feil?

Har forumet om at bilen kommer stått ¨åpent så lenge at noen her kan ha planlagt noe slikt.

skal ha bra oversikt over ct sitt bygg, at det ikke var noen der, kamera, alarm, transport, eventuelt ut av landet, eller bare kjørt den vekk.

 

lite sannsynlig at et eller annet surrehue har sett bilen og bare tatt den, kjørt seg en tur.

- 98 ITR

- 00 Civic Vti

- 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor)

- 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår