MotorMan Skrevet Desember 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2010 (endret) Hallo folkens! Detter er mitt første innlegg her på forumet! Har en MB 300SE 1992-mod i kjelleren som jeg bruker lite, mest om sommeren, og den gikk tom for strøm på 2 måneder. Bagasjerommet vil ikke åpne seg, og når jeg åpner døra framme så hører jeg lav lyd ifra bagasjerommet, men dette er ikke nok til å åpne bagaserommet. Da kommer jeg til spørsmålet: 1. Går det an å finne kablene til batteriet i motorrommet eller kupeen? 2. Hvordan åpne bagasjerommet når bilen er strømløs? edit: Bagasjeromslåsen kan ikke åpnes med nøkkel! Endret Desember 12, 2010 av MotorMan Mer informasjon i saken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Desember 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2010 sett strøm på bilen med å sette strøm inn på den tykke kabelen på starter og minus til en plass på motor med god kontakt. så kan du prøve ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MotorMan Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2010 sett strøm på bilen med å sette strøm inn på den tykke kabelen på starter og minus til en plass på motor med god kontakt. så kan du prøve ;) Hei. Ja skal prøve det, men finner ikke selve starteren, ligger den under motoren? På høyre eller venstre side lang bak eller? Må jeg jekke opp bilen og skru av beskyttelsesplata under motoren for å finne starter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Desember 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2010 du må nok ha av plata der ja. det er egentlig ganske vanskelig å ikke finne starter. sitter helt bak på motor mot girkassen, en 4-5 cm over bunpanna. kan sitte på både venstre og høyre side men som regel på venstre side. den er som regel veldig selvforklarende. sett pluss strøm på den feite kabelen som går inn på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MotorMan Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2010 du må nok ha av plata der ja. det er egentlig ganske vanskelig å ikke finne starter. sitter helt bak på motor mot girkassen, en 4-5 cm over bunpanna. kan sitte på både venstre og høyre side men som regel på venstre side. den er som regel veldig selvforklarende. sett pluss strøm på den feite kabelen som går inn på den. Takker for svar! Nå er det vanskelig å ikke finne starteren! Trur problemet blir løst no ja! Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg