vidarj Skrevet Desember 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2010 Hei. Vi har streva i timesvis for å få på reima nå. Den forrige var altforlang, og den jeg har nå er bittebittelitt for kort. Problemet er at det burde gått på ganske lett, men det er ei fjær under dynamoen, og den stopper på skrua når vi spenner den for å trekke på reima. Dette er versjonen uten reimstrammingsmekanisme, HVA GJØR JEG GALT?? Noen måte å få tvinga reima på? PS; VW golf 1995 TD Siter Volvo 240 stæsjvægon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2010 (endret) På min gamle (kondemnerte) Passat med 1.9 TD var det ingen muligheter for å stramme viftereima. Her var det shims mellom skivene i kilereimskiva (på vannpumpa mener jeg å huske) som ble brukt til justering. Reimskiva måtte der deles for montering/demontering av reim (3 unbrakoskruer). Idiotpatent! Endret Desember 11, 2010 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raatentaa Skrevet Desember 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2010 (endret) *misforstod, trodde du skulle ha på dynamoen, men ser det er snakk om de dobble viftene på radiatoren??* Endret Desember 12, 2010 av Raatentaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg