Gå til innhold

Råeste stasjonsvognen som finnes?

Ranger emnet


Quattr0

Anbefalte innlegg

Ingen som sier du må ha bånn gass hele tiden. Så hvis du bare spinner burde du løre deg gass kontroll. Desuten er det quattro på RS4 så du spinner ikke så mye før det skyter fart selv på blåisen:)

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig morro med rs4 på vinterføre,faktisk overasket over akslerasjonen på vinter føre.Men er ikkje helt vant til quatroen,da eg kun har hadt fwd biler tidligere.

hvordan er det å kjøre rs4 på vinterføre? ser for meg at det enten går FOR fort og rett av glattisen og ut i bushen.. :)eller at det bare blir spinning pga så mye effekt..??

-01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Seriøst? Skaff deg en quattro, så slipper du å jokke så mye for å komme deg fremover. :D

 

RS6 er min drømmestasjonsvogn, men RS4 er en like våt drøm. *sukke*

1Fwx423iC5U

 

Kunne ikke vært mer enig med deg. Ingen firehjulstrekk system slår Quattro, enkelt å greit, 40/60 fordeling, genialt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rs4 b7 utgaven er en rå bil det:)men personlig liker eg bedre b5 utgaven.Synnes den har et råre utseende ,og har mer potensiale med tanke på effekt økning.Her er det turbo som gjelder:)

 

Kan si meg ganske enig på den effektøkningen der, B5 har også et "råere" utseende, men personlig synes jeg B7'n er på en måte en penere bil.

Men det som er med B7 RS4'n er at man kan enkelt få ut mer effekt enn på B5'n med en supercharger eller turbo, sett en del folk gjort det på youtube blant annet, men for å få turbo eller charger på en B7 RS4 koster så mye at det ikke er verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå forsåvidt ingen begrensninger når det gjelder trimming av rs4 b5,leveres 800hk kit til denne motoren.Så går jo faktisk b5 bedre en b7 selv om b7 har 40hk mer standard.Det forundrer meg litt.

Kan si meg ganske enig på den effektøkningen der, B5 har også et "råere" utseende, men personlig synes jeg B7'n er på en måte en penere bil.

Men det som er med B7 RS4'n er at man kan enkelt få ut mer effekt enn på B5'n med en supercharger eller turbo, sett en del folk gjort det på youtube blant annet, men for å få turbo eller charger på en B7 RS4 koster så mye at det ikke er verdt det.

-01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er snakk om kreftfordelingen på quattro systemene,så mente eg at det var 50/50 på rs modellene hvertfall.Og at det er 40/60 på feks s3 1,8tq og lignende.Godt mulig eg har feil da,men quattro funker hvertfall meget bra

Endret av v70 R

-01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår