Passat VR5 Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Tenkte sende inn et tips angående et problem som ofte oppstår på div biler. ABS/bremse lampa lyser og absbrems fungerer ikke. Hadde selv ei abs lampe som lyste først periodisk som også resulterte i at abs'en koblet seg ut. Seinere ble dette problemet konstant. Man kom heller ikke inn på denne sonen når man undersøkte med diagnose. Var noen ganger hos merkeforhandler men til ingen nytte. Dem fortalte at dem kunne plukke ut seter og tepper for å starte feilsøk etter ledningsbrudd og lignende. Etter lang tid med søk på nettet kunne jeg se at dette har vært en svakhet på div abs moduler som sitter bla i Passat. Noe som ikke merkeforhandlern viste ? Der er 2 ledninger i den elektriske modulen som løsner og gir feilmelding til abs. Jeg fikk da sendt modulen til Sverige for reprasjon. Den ble sendt til firma- Innosund AB Fikk modulen i retur og motert i bilen. Nå virker den perfekt........:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Desember 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 Hei, Samme problem som jeg hadde. Det finnes andre som også gjør dette. blant annet http://www.modulemaster.com i statene. Disse reparerer også andre moduler til diverse biler samt instrumentpanel til Audi TT som også ryker i hytt og pine. De har ferdig overhalte moduler på lager slik at en slipper å sende inn den gamle modulen. De kjøper også ødelagte moduler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Hvor lang tid tar det å få modulen ferdig overhalet tilbake fra statene etter man har sendt den? Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Jeg kjøpte en byttemodul fra modulemaster. De sendte den samme dagen og jeg fikk refundert et visst beløp når de hadde motatt og reparert den gamle min. Vanligvis så tar det 1-3 uker med pakker fra statene. Hvis du vil ha reparert din gamle, så tror jeg de reparerer innen 3-4 dager så det blir dette + postgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg