Sinko Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Enkelt og greit, har jeg startsperre eller ikke? 95 mod. 1.8l ABS Isåfall er det mulig å få RFID chipen ut av nøkkelen? takker for svar på forhånd=) Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Er nok startsperre påden. Ta en kniv ok vipp opp dekselet på nøkkelen så kan du ta ut chip og flytte til ny nøkkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 kan du forklare hvor i nøkkelen den sitter? jeg ser den virkerlig ikke, om jeg bare er for sløv eller hva det er vet jeg ikke men Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Du splitter den sorte plasten du holder i på nøkkelen. Om du har startsperre chip så er det en liten sort "stein" på ca 3x3x10 mm. Åffer skal du ha den ut da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Skal ha den ut fordi jeg skal sette inn fjernstyring til sentrallåsen, bare for morro og med den følger det med to nøkkler som hadde vært morsomt å få brukt=) etter hva jeg kan forstå er eneste stedet i den svarte "boksen" nede til høyere? men når jeg ser nedi det hullet som er der ser jeg bånn, og er jo ingen måte å komme "inni" den "boksen" =S Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Nei. Ser ikke ut som det er noen startsperre chip i den nøkkelen. Den skulle vært på høyre side i bildet. Om du ikke har noen klistrelapp i vinduet heller, så er det trolig ikke startsperrre på din bil. Slip opp nye nøkler og kjør i vei :) -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 får vel prøve det i første omgang=P så får vi se, kobler opp i morgen så=) Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg