Gå til innhold

Selges: USA-deler til biler

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

De to parene du har bilde av der er like, men jeg vil tro at lyset gjør at de ser litt forskjellige ut.. :) Dog er nok de nederste du har bilde av replica, og dermed litt dårligere kvalitet enn originalt.

 

Va litt difus der ja kanskje, haha, usa blink/parklys foran til europeiske lyktene, ehh ja. tror d ble rett. :idea:

 

Dette burde absolutt være mulig å få tak i, og for mitt blotte øye ser det da ut som om dette burde gå om hverandre :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva med utstyr til bil?

er det kun lamper du kan få kloa i?

 

er litt sugen på takrails til Volvo 240.

men også lykter, til 240 i USA, får en dobble hovedlyker, og da tenker jeg ikke på de firkanta, men de runde.

 

Skal sjekke det opp for deg! : Er ikke bare lamper nei, så og si alt av brukte deler :)

 

Ok, men er det klarglass eller hvite blinklys?

 

Finnes det noen andre USA deler til W124?

 

Hvite, med sidemarkeringslys (oransj sjær). Skal du ha facelift-front må du ha disse spør du meg :) hehe

Skal sjekke ut hva annet man får tak i til deg, men jeg vet at blant annet baklamper (sidemarkeringslys) og koffertlokk (facelift, med kortere skiltutsparing) er forskjellig på US-bilene.

 

 

Ellers mottok jeg en pakke forleden, i dag hadde jeg gleden av å montere parkeringslys på min egen Corolla :)

IMG045.jpg

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite, med sidemarkeringslys (oransj sjær). Skal du ha facelift-front må du ha disse spør du meg :) hehe

Skal sjekke ut hva annet man får tak i til deg, men jeg vet at blant annet baklamper (sidemarkeringslys) og koffertlokk (facelift, med kortere skiltutsparing) er forskjellig på US-bilene.

 

 

Har du noen bilder av baklampene?

MVH

Christian RIbe

 

Mercedes-Benz 1222 NG `85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen bilder av baklampene?

 

Her ser du feltet på siden som lyser opp :)

10390671n.jpg

 

Fins det noe til kia ceed da?

 

Kia Cee'd er en europeisk modell som ikke er solgt andre steder, dessverre.

 

westmoreland grill?!?

 

Du har PM.. :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår