Gå til innhold

Selges: USA-deler til biler

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hvem kunne tenkt seg dette? :)

 

For eksempel hjørnelamper til alt av biler som også er solgt der borte.. Illustrasjonsbilder av hva man f.eks kan få tak i:

 

Passat 35i (som jeg har levert hjørnelamper til)

3724297189_ae66e40bd0.jpg

 

240

volvo_240.jpg

 

124

Mercedes-Benz-W124.jpg

 

Audi 100 (Audi 5000)

audi-5000cstq-black.jpg

 

Civic EF

1988CivicLX.jpg

 

Sidemarkeringslys

 

Golf Mk2

mk2_gti.jpg

 

Golf Mk3 (da med sidemarkeringslys og originalplast til å sveise inn i fangeren din)

1974-volkswagen-golf_460x0w.jpg

 

Til og med Daihatsu Charade sidemarkeringslys bak, min egen bil avbildet med dette:

IMG085-2-1.jpg

 

Mk3 Golf konsoll m/ koppholdere på min egen bil

4648293639_6f9973245f_b.jpg

 

Er også snakk om US-fangere, bakluker, skiltplater, interiørdeler (f.eks koppholder til Golf Mk3) og alt annet tenkelig :) Delene vil være brukte, henta ut fra huggere, men du vil selvsagt ikke få knuste glass osv :)

 

Så er dette noe av interesse? :) Ikke bestill eller be om priser her da dette ikke er noen salgstråd :) Må gjerne sende meg en pm hvis du lurer på noe.

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

500,- for sidemarkeringslys m/ cut outs så du kan plastsveise dem inn i fangeren du har :) Frakt fra meg til deg kommer i tillegg.

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facelift/94-look? :) Avbildet i første post.

Sånn ser pre-facelift ut forresten

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/59/Mercedes-Benz_W124_wagon.jpg

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facelift/94-look? :) Avbildet i første post.

Sånn ser pre-facelift ut forresten

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/59/Mercedes-Benz_W124_wagon.jpg

 

 

Mente de som var på toppen av tråden.

Hva skal du ha for de?

 

Frontlyktene til bilen i linken var stygge!

MVH

Christian RIbe

 

Mercedes-Benz 1222 NG `85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente de som var på toppen av tråden.

Hva skal du ha for de?

 

Frontlyktene til bilen i linken var stygge!

 

600,- for hjørnelamper/blinklys, kan være behjelpelig med personlig overlevering i Birkeland :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår