dj-vega Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Hei. Vurderer å kjøpe noen orginale KIA felger. Hva må antagelig gjøres for å få de greie? Takk Siter Mvh dj-vega Prosjekt; Kia Sportage 95` <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenj Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Spit'n polish. :) Nei men litt lakk gjør nok mye. Så såppas hele ut rundt kanten og rene for hakk etc så. Var litt vanskelig å se, men ser ut som de var litt stygge rundt bolthullene. Men en god vask med skikkelig felgrens kommer du deg nok langt når det kommer til å få vekk misfargingen. Siter 90' Mercedes-Benz 300TDT S124 - Go'vogna 91' Ford Sierra 2.0CL 02' Suzuki RM 125 85' Honda CR 80 Høy - Til salgs! ANNONSE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-vega Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 Tenkte jeg skulle oppdatere denne posten. Selger har sendt noen bilder av felgene. Jeg skal ta en tur til han i løpet av uka. Blir antageligvis handel. Siter Mvh dj-vega Prosjekt; Kia Sportage 95` <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-vega Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2011 Da er disse felgene i hus. Blir montert ASAP. Bilder; Sjekk signaturen. side 11 Siter Mvh dj-vega Prosjekt; Kia Sportage 95` <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxLancerxx Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 Hva med å lakkerer felgene? Ta en titt på youtube, søk "how to paint rims" Det er litt jobb å få til et godt resultat, men kan garantere at de blir bedre med f.eks svart metalliic. Har selv vurdert å lakke mine egne stqndqrd felger, ettersom de ser helt forjævlige ut me dqltfor mye rust. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg