k3nnyb00y Skrevet Desember 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2010 Hei. Jeg har kjøpt meg en ford mondeo 2002 tdci. å den har orginal cd spiller , og kan styres via rattet (multifunksjonsratt) Men det jeg lurer på er, Går det ann å bytte ut denne spilleren med en dvd ? å fortsatt bruke multifunksjonsrattet?? Og vist ja , tips om type ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotrondsen Skrevet Desember 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2010 Her har du til forskjellige spillere. Tror de fleste har overganger til bilen din, uansett spiller. http://bilradiospes.no/m/shop/?mid=m436&vn=736&katid=249 Siter I`m not driving too fast, I`m flying too low... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2010 De fleste spillere har mulighet for dette, det er bare snakk om å kjøpe en adapter i tillegg. Og ja, kjøp Pioneer. Mye for penga og bra lyd. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SindreD Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Det som er litt sjipt er jo det at denne spilleren er en 1.8 DIN så lurer på hva som passer? Siter -BMW E34 525i 24v 1992 -Skoda Octavia RS 2.0tdi, 205hk, 425nm 2007 (SOLGT) -Ford Mondeo 1.8 16v 2003 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg