ivers Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Da er det ny runde. Nyoppusset Kyosho V-One-R med full pakke: -bil -alt til radio (inkl noen gamle servoer) -startbox -gløder -bensin Er nye dekk med 36 hardhet (gummi), ALDRI kjørt. Følger med ladere og batterier til alt. Novarossi tunepipe til motoren for å oppnå høyere turtall. Et eller annet corvette coupe karosseri (i grønn og gul med overgang) Følger med litt smårusk. BUD! toreivar@online.no - IKKE PM. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 *Pris? *Gammel? *Fart? *Motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 BUD Ukjent ca 1000 OSx21 Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 1000kr Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mars 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Hey yo! Bilen er akkurat blitt påkostet 1200! Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 4WD? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mars 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Jepp, den er 4WD Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Bilen går for 1000 kr ved kjapt oppgjør! Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 går det å kjøre med bilen på vanlig asfalt vei? er den veldi lav? jeg tar den viss den kan brukes på vanlig vei. kanskje med litt grus elle må du kjøre på bane med den? alt følger med? kontroll å greier? kjøreklar? sender du i oppkrav? Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Er denne klar til å bare kjøres? Trenger ingenting? Fjernkontroll og alt er med? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Sender ikke oppkrav. Bilen må helst hentes. Eneste som er defekt er en ledning på starteren som må loddes på. Følger ikke med bensin. Nyllig påkostet 1200 kr. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Kjøper den jeg... :) Bare å si ifra så henter jeg den... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by Infinal Kjøper den jeg... :) Bare å si ifra så henter jeg den... Hehe... denne her får du nok ikke noen rabatter eller garanti på som sist ;) Kan hente den i ettermiddag kveld, evnt møtes på halvveien.. Har flytta en del sør i dalen.. Blir det å trille 90 nedover ? :-) Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by ivers Hehe... denne her får du nok ikke noen rabatter eller garanti på som sist ;) Kan hente den i ettermiddag kveld, evnt møtes på halvveien.. Har flytta en del sør i dalen.. Blir det å trille 90 nedover ? :-) Hadde vært greit om vi kunne møtes på halvveien.. 90 går nok ikke enda, så jeg må nok kjøre Golfen.... Evn. hvor skal vi møtes?? Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by Infinal Hadde vært greit om vi kunne møtes på halvveien.. 90 går nok ikke enda, så jeg må nok kjøre Golfen.... Evn. hvor skal vi møtes?? Halvveis til Lunner for meg ville jo være jobben min ;) Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg