kjetilbm Skrevet November 28, 2010 Rapporter Share Skrevet November 28, 2010 (endret) I det siste har jeg oppdaget en merkelig lyd fra motoren i min Mercedes C200. Lyden kommer i både P, N og under kjøring, henholdsvis ved 2-3k RPM. Klikk her for å se en liten som viser lyden. Obs! Klakkelyden er ikke like høy i virkeligheten, som det høres ut til på videoen... ;p Lyden kommer uansett om motoren er kald eller varm. Hva det kan være? Ventilklakking? Det er ikke usannsynlig at det er kondens i bensinen, men vet ikke om det er nok til å lage slike ulyder i motoren..? Kan forresten legge til at bilen er gått 415.000. Oljeskift utført for 5.000 km siden. Endret November 28, 2010 av kjetilbm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-vega Skrevet November 28, 2010 Rapporter Share Skrevet November 28, 2010 I det siste har jeg oppdaget en merkelig lyd fra motoren i min Mercedes C200. Lyden kommer i både P, N og under kjøring, henholdsvis ved 2-3k RPM. Klikk her for å se en liten som viser lyden. Obs! Klakkelyden er ikke like høy i virkeligheten, som det høres ut til på videoen... ;p Lyden kommer uansett om motoren er kald eller varm. Hva det kan være? Ventilklakking? Det er ikke usannsynlig at det er kondens i bensinen, men vet ikke om det er nok til å lage slike ulyder i motoren..? Kan forresten legge til at bilen er gått 415.000. Oljeskift utført for 5.000 km siden. Kan det være rådebank? Siter Mvh dj-vega Prosjekt; Kia Sportage 95` <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acell Skrevet November 28, 2010 Rapporter Share Skrevet November 28, 2010 Ved rådebank så skal det bli værre lyd når man gir gass. her virker det som noe annet. men dog, dårlig kvalitet på video og lyd. På videoen kom jo ulyden når man slapp gassen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet November 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2010 Lyden kommer ved 2-3k RPM uansett, men høres ikke like godt ved pådrag. Ny (og forhåpentligvis bedre) video kommer i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet November 28, 2010 Rapporter Share Skrevet November 28, 2010 hadde noe samme lyd på min volvo med automat, da var d boltene fra konverter`n til automaten som var blitt løse, ble bare verre og verre, til slutt et helvettes til bråk, trodde motoren hadde skjært seg totalt, men d var bare og stramme de 3 boltene på konverter`n :klovn: Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet November 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 Takker for svar! Har ikke fått laget video/opptak, fordi nå er lyden mer eller mindre borte... :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg