Modmach1 Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Varmeapparatet klikka for ei stund sia og er nå dritlei av ned-dugga ruter ! Bytta bryteren i dashbordet.. Men det var ikke der feilen lå.. Så da er det vel vifta som har sagt takk for seg ?! Er det mye arbeid å bytte denne ? Og er den dyr ny eller brukt? Er det eventuelt andre feil som kan gjøre det ? Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 http://www.bilforumet.no/topic/16643-golfen-min/?do=findComment&comment=274668 Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Thanx !!! Vet noen hva en slik koster ny/brukt? Har hørt at vifta koster 2000 spenn ny på VW/AUDI... Har en Golf I Stående, er vel sikkert ikke samme vifte på den sikkert ?!.... Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 bytt formotstanden, denne får du tak i meget "billig" på huggern. hvis vifta di går på hakk 3 så er det den som er synderen! Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Kjøpte ny vifte på huggern i dag, og det tok ikke mer en 30 sek å bytte den gamle til den nye ! Greit med noe enkelt av og til :D Bytta på en Golf I i kveld også.. det var idiot patent i forhold ! Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Gled deg til varmeapperat registeret ryker - da skal du få se idiot patent .... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg