aUDUN` Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 Jeg har en 1.6 liter audi a4 b5 som jeg gjerne ville byttet til 1.8 turbo, av mange forskjellige årsaker. Hvor lett er det å bytte moter i disse bilene? Trengs det nye bremser? Motorfester, er de like? Hadde vært hyggelig om noen her inne hadde lignende erfaring fra før. Har kun vært borti BMW fra før, og det er som regel plug n' play. Hadde håpet audi var noe av det samme :) Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 Er en del som må byttes. Og du må også klare å skaffe papirer som viser hva som er forskjellene fra 1.6 til 1.8T for å få dette godkjent. Jeg husker jeg styra med dette når jeg hadde min b5, og ga til slutt opp da hverken Møller, Audi Norge eller SVV kunne hjelpe meg med å skaffe papirer eller si hva slags papirer jeg trengte. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet November 27, 2010 Rapporter Share Skrevet November 27, 2010 Stikkord her er bremser, drivakslinger, girkasse, ledningsnett, eksos. Det er mye arbeid. Det beste er å selge, og kjøpe en 1.8t. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet November 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2010 Hva med eksosmanifolden? Er den ulik fra 1.6 til 1.8 blokka? En koselig idé å fått på en liten snurre på 1.6'en da. Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 29, 2010 Rapporter Share Skrevet November 29, 2010 Hva med eksosmanifolden? Er den ulik fra 1.6 til 1.8 blokka? En koselig idé å fått på en liten snurre på 1.6'en da. Blir ikke noe billigere det, mapping er dyrt Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet November 29, 2010 Rapporter Share Skrevet November 29, 2010 Harikke så inngående kjennskap til den, men har fått inntrykk av at ECUen ikke er overlykkelig over sånne modifikasjoner. Tviler sterkt på at de er like, du bør laste ned ETKA slik at du kan finne ut av sånne ting selv :) Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg