polo-1992-xtreme Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Ifølge bilmagasinet; Autofil, så jobber VW nå med planer om en ny modell av vår kjære Polo, men nå skal den bli høyere… Navnet som sansynligvis blir valgt er Polo Trek…! Hvorfor akkuratt ”Trek” har jeg fundert litt over… Er det fordi den trekker bedre, eller kan det være fordi bilen har blitt så høy at den kan delta i serien ”Star Trek”..hehe…jeg spøker selvfølgelig..håper inderlig IKKE at Poloen kommer til å bli SÅ høy :D Tenkte bare jeg ville dele dette med andre som kanskje IKKE leser bladet for de ”Autofile”, og dermed IKKE har fått med seg dette!! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Det kan jo være den samme jeg har lest i et tysk blad at skal hete Polo Fun,som jeg prøvde å lage en tråd på her........Det var en mini offroader....En slags Polo Allroad...... -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 off.. burde heller viderutvikla dei bilane så faktisk kom.. 6N burde komt i "G40" form.. med mær utstyr.. noen gromme biler.. 6N2 burde også komt med noe tøft noe.. (forutenom tdi).. å poloar ska væra små å lave.. kje store å høge.. usj -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Februar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 det er det jeg også har tenkt på...Polo'er skal jo egentlig være små "konebiler"..men jeg må indrømme at jeg er spendt på hvordan den kommer itl å se ut..! Audi Allroad er jo en skikkelig tøffing.. Faren min har hatt tre Allroader, og igår fikk han den tredje: En blank sort bil med tonede ruter bak, og med et stort nytt DVD/Navigasjons-anlegg.. Det som er noe dritt er at den har diesel, og da bråker den jo som en trailer..hehe..men elers en rå bil! Ingen som har noe å si på min andre topic: "omlakkering?!"...trenger litt svar der også!! Takk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg