MagnusF Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Jeg har en Pioneer DEH-4200SD spiller, som jeg satte inn i bilen i dag, men har et problem. Den vil ikke starte! Kobla tilbake til gamle spilleren og den funka perfekt... Er det noen som har hatt samme problem eller har forslag til hva som kan være feil? Hadde satt veldig pris på det! : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreKK Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Er den gamle spilleren Pioneer også? Har hatt problemer med strømmen til 4200'en, så jeg har kobla to ledninger fra batteri, en til gul og en til rød og minus på spiller til minus på batteriet. Dette var det eneste oppsettet jeg fikk til å funke på min bil i alle fall ;p Siter 1999 Audi A4 1.8 Turbo Quattro Avant 2007 Aprilia RS 125 FP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusF Skrevet November 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Har en JVC spiller fra før, men skal sjekke om det funker! : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 Hva slags bil du har er jo interessant her, antageligvis har Pioneer'en fått byttet om på Rød og Gul ledning til ISO, så du må gjøre det samme med JVC'en. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusF Skrevet November 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 (endret) Har en 940 GL, 94 mod... Testa og målte litt og fant ut at det er 12 V på bare to av kontaktene, null spenning på den gule memory kabelen... Er vel en feilkobling i ISo kontakta da? To ledninger som er byttet om? Endret November 23, 2010 av MagnusF Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 Du trenger jo ikkje meir enn 2 stk 12v. Er eine ifra batteriet og den andre ifra tenningen? Kva slags ledninger treffer dei i isokontakten til spilleren? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg