Haskjold Skrevet November 21, 2010 Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 (endret) Hei,knakk fjøra bak her om dagen. Noen som har ei brukt fjør eller forslag til hvor dem blir solgt nye? Har sjekka bilxtra og mekonomen uten hell. Endret November 21, 2010 av Haskjold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 21, 2010 Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 Er det forskjell på fjærer på 2wd og 4wd mtp fjærlengde og stivhet? Hvis det ikke er det har jeg en fjær liggende som du kan få av meg.. :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haskjold Skrevet November 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 Er ikke sikker på den du,jeg er ganske sikker på att dem er like. Skal skru det fra hverandre senere så jeg får tatt noen mål. Takk for tilbudet forresten,tar det gjerne imot dersom det er samme fjøra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 21, 2010 Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 Det du kan gjøre er å ringe Daihatsu og høre på delenumre :) Får du fram til at de er like kan jeg lete fram det fjærbeinet jeg er ganske sikker på at jeg har enten her eller i verste mitt, ta fjæra av demperen, putte fjæra i en liten eske og sende den av gårde. Du betaler kun for porto :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haskjold Skrevet November 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 Skal sjekke det ja. Takker for tilbudet igjen,men du skal få en hundrelapp i tilleg til frakt dersom det blir aktuelt :) Sender deg en PM i morgen jeg! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andhol82 Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 fjørene på charade 4x4 er de samme som sitter på applause. de er større i diameter enn til charade fwd. Siter Peugeot Partner 98 Rover Vitesse 86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg