vectradriver Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 halloen min senator a 3,0e vill ikke fungere skikkelig.. treg startet som faen og når den bynner og komme opp på tempratur så dør den så snart jeg trykker på gassen..:S har byttet:tempføler,luftmengdemåler,plugger,og pluggledninger har også sjekket hele ledningsnettet etter brudd og fant ikke no. har prøvd det aller meste og er på tur å bli GAAL!:hmmmmmmmmm: HJÆÆÆLP!:) Siter du har ikkje kjørt bil før du har kjørt senator:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Coil som er død? Fordelerlokk og rotor? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectradriver Skrevet November 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 biln stoppet helt og fant ut at bensinpumpa er gåen, men visst den ikke går sjikkeli når jeg har byttet den så må jeg prøve coiln:) Siter du har ikkje kjørt bil før du har kjørt senator:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet April 13, 2011 Rapporter Share Skrevet April 13, 2011 skifte bensinpumpe og filter så er den nok god som gull:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 13, 2011 Rapporter Share Skrevet April 13, 2011 Prøv temp2 føleren, det er en temperaturføler som sitter på termostathuset Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg