opel16 Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Hei. Fikk igjen bilen fra EU kontroll idag, å det gikk verre enn forventet. Fikk 2`er feil på lekkasje ved bensin filter. Fikk også 2`er feil på senkesettet fordi det manglet papirer. Hvor skaffer jeg dette? Det var på når jeg kjøpte det. Håper virkelig på svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caviller Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Filteret er på høyresia, rett foran bakhjulet om jeg ikke tar feil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Rimelig korrekt, i ei lomme ved tanken... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel16 Skrevet November 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Enkelt å komme til? Lekkasje der fikk jeg beskjed om. Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 Se her: Guide Ofte vanskelig å feste igjen med originale festene, så mange bruker bare strips. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crusifix Skrevet November 26, 2010 Rapporter Share Skrevet November 26, 2010 Ganske greit å komme til egentlig. Bare de slangeklemmene som er noe dritt, hvis det er de orginale som sitter på. Vil anbefale deg å sette på nye klemmer, så blir det ikke så ille når bensinfilter skal byttes i fremtiden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 26, 2010 Rapporter Share Skrevet November 26, 2010 Dessverre hender det at det er rør overtanken som lekker, og ikke filteret. Filteret er kurant. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg