Shaffe Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Hjelp hjelp! Jeg har akkurat bytta motorv i min volvo 240, B23A, og fikk den til å gå og sånt, helt fint. Men da jeg skulle til å kjøre avgårde, og trykte inn clutchen, kom det en forferdelig ulyd, en på en måte skrapelyd. Vi finner ikke ut av hva det er, har sjekka at svinghjulet på den nye motoren og den gamle er like, har bytta trøstelager, lamellplata og clutchhuset, og alt er likt, skjønner ingenting! Er det noen der ute som veit hva som kan være galt, og hva jeg kan gjøre?! På forhånd, TAKK! Siter Det man ikke husker det har ikke skjedd Det ÅRNÆR SHÆ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 og trykte inn clutchen, kom det en forferdelig ulyd Det er typiske tegn for dårlig utløserlager.. Men siden du sier du har bytta dette, må det du har bytta til også vært dårlig, for det var vel neppe nytt..? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 snudd cluchplata riktig vei? gjode den tabben selv en gang;) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaffe Skrevet November 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 selvfølgelig er det nytt :P gidder ikke bytte til noe som er brukt xD Siter Det man ikke husker det har ikke skjedd Det ÅRNÆR SHÆ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg