Gå til innhold

Lasse's Audi a4 1,8t 2003 mod

Ranger emnet


lassiiboiii

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjøpte bare nedre ;) har hold på en del med "styling" etterhvert, så får jeg ikke dette til, så bør jeg bare slutte! hahaha! jeg har bestilt alt fra tyskland, 3000 for s4 listene, 2300 for s-line front(med side grillene og s4 nedre grill(som koster 1200 alene på møller)) og 550kr for bakfanger (kjøpt brukt) :D så 5850 totalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HE@#$%! SA$#"! !!

 

Eg hadde fronten av for første gang i dag, så når eg skulle montere igjen går ann faen ikke på pga di der som justerer høyden til fangeren........... (OG NEI, eg har ikke rørt di!) noe tips te og få de stilt inn igjen ? ser det er noe piler og drit oppå der!

 

Takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinsykt bra kjøp, hvis du er på leting etter felger og er usikker på hva som passer best så har jeg bare ett tips, RS 4 II felger, jeg er meget sikker på at det et RS4 felger som stårpå bilen din nå, men ikke RS4 II, de passer på ALLE audier, uansett, det er et utrolig sikkert kjøp for de vil se bra ut på alle audier uansett. SPESIELT en A4/S4/RS4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinsykt bra kjøp, hvis du er på leting etter felger og er usikker på hva som passer best så har jeg bare ett tips, RS 4 II felger, jeg er meget sikker på at det et RS4 felger som stårpå bilen din nå, men ikke RS4 II, de passer på ALLE audier, uansett, det er et utrolig sikkert kjøp for de vil se bra ut på alle audier uansett. SPESIELT en A4/S4/RS4

 

 

Er rs4 felger som står på;)

 

rs4 II Er fint det, men eg får se ka det blir te :D har litt tanker om ka det blir, men dn som venter, venter ikke forjeves :D

 

 

Noen som har peiling på juSteringen som eg nevnte i forje innlegg?! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fredag: da skulle jeg få bilen igjen, men møller var ikke fornøyd me lakk jobben som var gjort :-( så da måtte jeg vente til mandag!

 

Mandag: jeg hentet bilen og kjørte rett hjem og startet og montere s-line/s4 tingene.

 

Tirsdag: fikk justert fronten, og ble nesten ferdig! mangler bare tak spoileren.

 

Flere bilder komme!

 

c8353f57.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doh!!!

 

Coilen er gåen :doh glad jeg har mobilitetsgaranti, og at møller tar det på garanti :partyon:

 

 

bilde.jpg

 

Hehe, pappa på bilde jo :)

Fine bil, blei tøff me s-front å us blinkerar, eg har aldri vært noen fan av sånne blinklys men det kledde b6! :D

Har du kjøpt eksos til den? Kass eksos blir det ? :)

Blir bra denna!!

 

Synd me den gamle audien din så blir ødlagt av den nye eiaren, ser jo ikke ut lenger :-p

Audi A4 Avant 1.9 Tdi - 96'

Volkswagen Passat 35i 1.9 tdi - 96'

 

Get low - No matter how

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra :) Hvordan festet du grillene i fangeren?

 

 

Eg festet grillen med to skruer i topp, og to stips i bunn(som du kke ser) :D jeg skjønner kke hvorfor folk maser sånn om at ann ikke passer inn, jeg syns den passet meget bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, pappa på bilde jo :)

Fine bil, blei tøff me s-front å us blinkerar, eg har aldri vært noen fan av sånne blinklys men det kledde b6! :D

Har du kjøpt eksos til den? Kass eksos blir det ? :)

Blir bra denna!!

 

Synd me den gamle audien din så blir ødlagt av den nye eiaren, ser jo ikke ut lenger :-p

 

 

Hahaha :D hyggelig han :D bare si fra hvis eg skal fjerne bilde(siden han er i det) :D

 

Jeg har vært fan av us blinkere på b6 jeg også, men bare b6, pga de blir runde!

 

Eksos er ikke komnet på ennå, men får se når det blir, felger, og soting står øverst på listen min nå :D men har 4" endestusser nå, jalla greier :D ser bra ut da! Skal få tatt noen bilder, men må vaskes en dag det ikke er frost :D

Endret av lassiiboiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er nok bare meg her som ser kim det e.. hehe :) kledde skikkelig godt us blinkerar :) hehe, sleng ut bilde av bilen bak med endestussene då :) tøft det med ein i grei størrelse på kvar sida :-D

 

Har du noen tankar om ka felgar det blir ?

Kant felger hadde vært tøft :-)

Audi A4 Avant 1.9 Tdi - 96'

Volkswagen Passat 35i 1.9 tdi - 96'

 

Get low - No matter how

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, sleng ut bilde av bilen bak med endestussene då :) tøft det med ein i grei størrelse på kvar sida :-D

 

7d986433.png

 

Har du noen tankar om ka felgar det blir ?

Kant felger hadde vært tøft :-)

 

 

Slenger med et annet bilde i denne posten også :D

 

948905d4.png

Endret av lassiiboiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei lasse nabo ,fått deg ei fin kjerra her:).du styrer på ser eg,blir jo bra da:).Noen andre planer med bilen eller?.Er vel ikkje lenge før du selger den og:),og kjøper noe i 2.7T famillien hehe:).Blir ikkje mye gjort med min da,blir muligens rs4 type2 eller mtm bimota felger:)Ka syns du da?.

hvem er levrandør for disse felgene?.

-01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår