Gå til innhold

lervik90: Golf 2 ratlook prosjekt

Ranger emnet


lervik90

Rat eller clean?  

42 stemmer

  1. 1. Rat eller clean?

    • Rat
      19
    • Clean
      23


Anbefalte innlegg

  • Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:P Eg har sjøl hatt en golf cab me rs2fanger, senkesett. Bilen va mørkeblå me små flakes å hvit cab + hvit skinn :) Så sikkert derfor eg skreiv det XD haha.. men bra du likte meiningå mi da:P

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å fikse bilen i dag slik at den går gjennom eu-kontrollen :) Fikk satt på bærearmen ihvertfall. Hadde et stort problem med innfestningene på bakakslingen. De var helt rusta fast så jeg må til med drill og slegge for å få de ut. Tar det i morgen tidlig tenker jeg :)

 

Noen som vet om det går an å bestille time for godkjenning av senkesett på biltilsynet på nettet? Har prøvd å finne noe, men har ikke funnet en drit om det på de stygge sidene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk av innfestningene bak på akslingen i dag. Problemet var å få på de nye igjen........ Har vært skikkelig forbanna i dag. Noen som vet hvordan jeg lettest mulig kan få de trykka innpå? har brukt slegge og ters, men det virker ikke som om de vil lenger innpå..

 

Har et fint bilde her av hvordan de så ut :)

 

2dl6cyb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, prøvde med en varmluftspistol, men tror ikke den gir nok varme.. Skulle hatt en sånn brenner med blå flamme :D Skal få faren min med å hjelpe meg i morgen, har ikke tid i dag :(

 

Haha, det er rått med slike biler som ser slappe ut, men som har noen krefter under panseret. Da tror folk den er treig, men så viser en bare hva den duger til :D

 

Tror kanskje jeg får dekkene i dag :D Har pokker meg venta over en måned nå da det egentlig bare skulle ta 4-7 dager. Jeg har klaga til Sharif, men de hadde ikke annet å gjøre enn å beklage på det sterkeste sa de.

 

Så har jeg kjøpt disse også forresten:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150554523035&ssPageName=ADME:X:DERP:DE:1123

 

Gleder meg stort til å få bilen eu-godkjent og alt det der med registrering og sånn ferdig :D Er så lei av å kjøre i den andre golfen min nå ettersom den ikke er helt pålitelig for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste akkurat igjennom tråden og dette minner meg om Golfen til bruttern som vi fiksa opp med mattsvart panser med "No fat chicks" skrevet på, småbulkete skjermer, 16" Bbs felger med 205-40 dekk på, sota baklykter, jallamekk senking (hadde 5mm klaring under eksosen) og 2,5" eksos som slutta rett over akselen.

 

Ser bra ut detta : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår