Gå til innhold

Herpe bil. har dere hatt en værre dag en meg tro? xD

Ranger emnet


sierdudet

Anbefalte innlegg

:hammer

 

BTW: Da jeg var nitten år og blakk militutt ringte jeg etter veghjelpa for å åpne bildøra mi. Da fant jeg ut at NAF medlemsskap følger person og ikke bilen. Den lærdommen kosta meg en tusenlapp eller så. Hadde vært billigere å knuse ruta hadde jeg visst det på forhånd. :(

Endret av Skody

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart jeg kan fortelle hvorfor, jeg hadde jekka opp bilen i ræva for å polere kantene på felgene, men hadde ikke skrudd av barne sikringen som låser dørene når bilen er i drift, så det som skjedde var at jeg lå på knæra ved felgen å pussa da dørene pltselig låste seg å jeg følte meg ganske driti ut, =D

legger meg flat for jeg er den som liker å gjøre narr av andre som driter seg ut :win

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja, jeg ringte å hørte først, jeg ekke medlem av naf eller noe så utrykninga hadde kosta en 1000 lapp el noe den å, pluss at di sa det ikke var så lett å dirke opp døra på en sånn bil så di hadde nok tatt ruta mi uanset. men heldigvis koster ei ny rute bare 700kr da den bør jeg klare å skifte hehe.

 

Den bilen der under de omstendighetene du har der, så er den bilen dirket på under 30 sekunder fra ett bergninsfirma..

 

det hadde vært verre om du i tillegg hadde greid å smelle hammeren i bakskjermen eller noe! :D

Ps: Politiet kan bistå folk gratis, dersom de har tid..

 

politiet har ikke utstyret til å åpne nyere biler, de ødelegger ofte mer enn de gjør nytte når det kommer til utelåsing..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ringte NAF sa di att den bilen ikke har no vaier eller stag inni døra som man kan lirke opp. siden det er styrt hydraulisk. så det var vist ikke noen annen mulighet enn å ta vinduet sa di. å iogmed det hasta litt åsså så gadd jeg ikke forske frem en ellerannen luring som hadde ett triks. så da ble det som det ble. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår