mortenwb Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 hei! jeg er ute etter at de 3 nederste lysene lyser likt da jeg har på vanlig lys. Sett flere golfer som har dette og det ser pent ut. jeg har fått til 2 lys, men 3lys uten og miste bremselyset klarer jeg ikke. hvordan fixe 3lys nede ved siden av hverandre uten og miste bremselyset er mitt spm! Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 skaffe nye påreholdere og bruke 5/21w lyspærer? bare et forslag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Originally posted by SunnyGTi2.0 skaffe nye påreholdere og bruke 5/21w lyspærer? bare et forslag.. Helt enig. Det er det aller enkleste. Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Februar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 da blir det slik :) takk for hjelpa!! skal legge ut et pic da (om) jeg har fått til!! Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg