Yoshy Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Søstra har en golf 2 med et aldri så lite problem :op Den stopper... Den stopper når batteriet er tomt, men jeg skjønner ikke hvorfor det ladder seg helt ut. Har målt ladespenningen og den er 14.1 V, batteriet er helt nytt. Har også målt om det går noe strøm når bilen ikke er i gang. For å få start igjen må vi ladde batteriet og da går den helt fint til det er tomt igjen ! Er det dynamoen som er helt på bærtur ? Forslag til hva jeg skal skifte ? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 børster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 mest sansynlig børster ja. Når børstene blir nok slitt så lader dem av og til, og av og til ikke:) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoshy Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Er det samme dynamo på 1.6 og 1.8 forgasser ? Har en delebil jeg kan plukke dynamoen fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Dynamoene kan byttes om selv om de gir litt forskjellig.... passer men de fleste 1,6 dynamoene gir vel litt mindre amp.... varierer fra år til år, men det viktigste er at den passer, og en som virker er bedre en en som ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoshy Skrevet Februar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Vel vel, da var problemet forhåpentligvis løst :) Det var hverken dynano eller batteriet det var noe galt med, det var rett og slett instrumentpanelet som ikke virka skikkelig. Dette førte til at dynamoen ikke fikk magnetiseringsstrøm og ikke ladda i det hele tatt... utrolig hvor innvikla det skal være selv i en gammel golf :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 jeg har litt av det samme problemet på golfen min..aner ikke hva det kan være..jeg kan kjøre lenge før jeg må nesten stoppe opp pga et kryss eller lignende..så dør golfen bare..så må jeg starte den på nytt...skulle gjerne visst hva det var. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg