rs_cr Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Nei ikke min ;) Så denne til salgs på autodb: http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=386601 Så til spørsmålet: Denne er vel ganske kjent i vw kretser, så er det en eller annen som vet hvilken motor som står i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Hmmm?? Skjønner ikkeno jeg nå.. Kameraten min som kjøpte den rett før snøen kom... Trur han er avhengig av å kjøpe ny bil hvert halvår.. Har tidligere hatt en svart audi A4 som fikk 2 plass på rudskogen i fjor, bilen min har han faktisk hatt oxo... :) Veit ikke åssen motor som sitter i men.. Kan jo høre med han om du er interessert..... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Originally posted by vwfreak Hmmm?? Skjønner ikkeno jeg nå.. Kameraten min som kjøpte den rett før snøen kom... Trur han er avhengig av å kjøpe ny bil hvert halvår.. Har tidligere hatt en svart audi A4 som fikk 2 plass på rudskogen i fjor, bilen min har han faktisk hatt oxo... :) Veit ikke åssen motor som sitter i men.. Kan jo høre med han om du er interessert..... Er ikke hypp på å kjøpe den. Fin bil; bevares, men for mye plastikk og streamers etter min smak. Har heller aldri vært fasinert av stor stereo. Dessuten så har jeg jo Bora allerede. ;)Lurte bare på hvilken motor det er i en Bora til den prisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Ganske sikker på at det er 1.6L(100hk). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 1.6 dette ja "Baltus" som bygde opp denne. Blitt mye premiert i Vw audi klubben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Den grillen var ikke no særlig pen... enig med boramannen at det er for mye plastikk. (Jeg er jo litt glad i plastikk på en del biler, men Bora skal IKKE ha mye plastikk)! ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg