thaugen Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Hyundai H100 2,5diesel, 1995 modell, Kmstand 212 000. Bilen ble EU-godkjent i november, men har nå mangellapp på knust lykt. Bulk i front og bak bakhjul. Den er i daglig drift og funker helt greit! tlf 99 04 30 30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Kødder du? Fy faen, er Hyundai så lite verdt at en 95 modell går for 8000kr? Send meg en mail på jontepop@online.no med info og bilder! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Originally posted by thaugen Hyundai H100 2,5diesel, 1995 modell, Kmstand 212 000. Bilen ble EU-godkjent i november, men har nå mangellapp på knust lykt. Bulk i front og bak bakhjul. Den er i daglig drift og funker helt greit! tlf 99 04 30 30 post mer info/bilder her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Mulighet for å sette inn ekstra seter her? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaugen Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Skal prøve å få tatt noen bilder, men den er ikke noe glansbilde:-)) Vet ikke helt muligheten for seter, det er en tre seter i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaugen Skrevet Februar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Fikk ikke til å legge inn bilde her, men har lagt inn en annonse på Autodb med bilder. http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=392956 Ellers er det ikke så mye å si om bilen, det følger med 2 sett hjul, den har servo, sentrallås, ny frontrute, diffsperre, endel bulker, men har fungert uten stopp i det året (ca 35000km) kameraten min har hatt den. Selges grunnet kjøp av ny varebil. Kan leveres strekningen Kristiansand---Svinesund på lørdag 21.2 eller søndag 22.2 Ta kontakt for mer info!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Følger lasteromskatta med? Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Det var jo så bra pris at jeg fikk lyst å kjøpe. Men, den er så langt unna meg i Narvik, også har jeg ikke så veldig bruk for den heller :) Hmm.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaugen Skrevet Februar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Originally posted by Rallykongen Følger lasteromskatta med? Vaktdyret følger IKKE med!!! :-)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Bytte mot en 1983 modell Golf I GTI? PS. Vaktdyr har jeg selv!! Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaugen Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by fotojan Bytte mot en 1983 modell Golf I GTI? PS. Vaktdyr har jeg selv!! Har du mer info og bilder? Er en kamerat som skal selge bilen, skal høre med han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Bilen tok jeg som mellomlegg på en bil jeg nylig solgte og er som nevnt en 1983 modell original GTI. Fargen er grønn met. og den har soltak. Trenger noe oppussing nederst på dørene og venstre kanal bør kanskje byttes. Et endeledd må også byttes samt håndbrekkwire. Tidligere eier hadde koblet flere tilleggsinstrumenter, men dette var det slurvet stort med og pr. i dag har jeg plukket ned nesten hele dasjbordet for å fjærne all tyvkoblingen. Er EU-godkjent til januar 2005. Skal få tatt noen bilder og prøve å få de ut tirsdag eller onsdag. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaugen Skrevet Februar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Bilen ble solgt i dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg