TimBB Skrevet November 12, 2010 Rapporter Share Skrevet November 12, 2010 Noen som vet hvor mye vann jeg trenger på 240'n? Må finne ut om det holder med 3kg kjøleveske TimBB Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matrosen Skrevet November 16, 2010 Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 Noen som vet hvor mye vann jeg trenger på 240'n? Må finne ut om det holder med 3kg kjøleveske TimBB Hvis systemet er helt tomt går det ca 8,5 liter kjølevann på. Jeg bruker 4 liter konsentrat og resten vann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 16, 2010 Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 Da er det store spørsmålet hva temperaturen er i K(anal Hurum). Må jo ikke halvblande for at drammen skal bli stram nok. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet November 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 haha morsom du. Spørsmålet var vel eller hvor mye vann det gikk på 240'n, ikke hvor mye jeg må blande ;) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Svaret mitt (lest av bakpå kanna) blir da at 3kg holder hvis du ikke bor på Røros eller indre Kautokeino. Men det blir vurderingssak hvor gensern går. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Svaret mitt (lest av bakpå kanna) blir da at 3kg holder hvis du ikke bor på Røros eller indre Kautokeino. Men det blir vurderingssak hvor gensern går. Gjør som meg.. Kjør reint vann.! hehe.. Noen fordeler med en motor som drekker vann.! Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg