Gå til innhold

Da ble det ny bil.

Ranger emnet


cosworth87

Anbefalte innlegg

Og det ble IKKE nybil. og jeg fortsetter tydeligvis og kjøre på fyringsolje.

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25296258

58_-1757618117.jpg

 

Kjører såpass lite at å kjøpe en bil til 400+k ble litt drøyt syntes jeg. + jeg turte ikke bestille noen kul farge nytt.

 

Er en liten frondtskade på grill/panser. og sprekk i VS lyskaster. Men skiftet begge for å unngå forskjeld på glassene.

Begge Kanalene mangler lakk bak forhjulene. =rust og en liten skade på 1 kanal bak,

men alt bør vere overkommelig å få fikset.

 

Også bestillt meg Bilstein B12 sett med dempere og fjærer,

Blir på sikt også Whiteline Anti Lift Kit. og Powerflex stabstagforinger. så håper dette er et vellykket oppsett. som også funker til en runde og to på vålerbanen og så klart Nurburgring.

 

Mulig jeg går for tykkere stabstag bak også.

 

Er desverre 16" Apollon vinterhjul men med Nye Bridgestonedekk får de duge denne vinteren. og 17" sommerfelger.

 

Må etterhvert ha meg andre sommerhjul.

Noen forslag?

 

Må vel ha sort?

 

Planen er å sort foliere midtseksjonen av spoileren bak.

Sort original EVT superskoda Difusor bak.

og sort foile på grill og speilkapper?

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Men da har du ihvertfall den ordentlige dieselmotoren da, og ikke den gammeldagse 1,9-greia. Den motoren du har er ihvertfall morsom å kjøre med :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får ikke RS før til helgen. står fortsatt på lillehammer. og blir sendt rett til lakkering på mandag. noen småting som må utbedres. steinsprut på kanaler osv

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår