Gå til innhold

Bilder av audi coupe

Ranger emnet


RaT

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by eivindwindspoll

f.....

 

hva er det jeg gjør galt? Trykker på "IMG" og legger inn filreferansen til bildet, inkl c:\bla bla\bil\bilder\... ...

 

må man har serverreferanse? på vwaudi-forumet går det greit, tror jeg i hvertfall da, når jeg poster et og et bilde i tråden....

 

mvh

 

du må nok ha lagt det ut på en server først ja...de har sperra for å laste opp bilder fra din egen pc...

1989 Audi Coupe 2.3E

1990 Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eivindwindspoll

Et par bilder av min uvaskede bil. Ble fornøyd med felgene :) Er forresten RH AO Phønix med 225/45-17 Goodyear F1. Bilstein/H&R senk 40mm.

 

så ganske bra ut de felgene. hvor mye måtte du gi for de?

1989 Audi Coupe 2.3E

1990 Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordinær pris tror jeg er 1800 hos Styling Tech på Levanger. De må bestilles fra Tyskland, og det var kun ST som ville gjøre det for meg. Eiker Motorshop fører også disse, men har ikke 4*108 på lager. De var ikke interessert i å bestille for meg. Sannsynligvis kommer dette av risikoen for forsinkelser, og deretter misfornøyde kunder. Er også mulig å bestille privat gjennom Rieger.(http://www.rieger.com, rieger.de el noe sånn).

 

Fikk felgene etter 7(!) uker, så fikk avslag i prisen. Normalt skal det ta ca 3-4. Men jeg ble fornøyd jeg, så ST har ikke mistet meg som kunde likevel :)

 

Veldig godt fornøyd med felgene. Meget god finish i lakken, og alle var innenfor toleransegrensene runde. Skal rubbe og legge hardwax på bilen i morra, om du er behjelpelig kan jeg kanskje legge ut nye bilder da.

 

Har forresten Rh-felger på vinterdekka også. De ble lagd i 1988, og er fremdeles like runde. Det sier kanskje litt om kvaliteten på RH felger.

 

mvh

The Boss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår