Michael Skrevet November 2, 2010 Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 (endret) NOK 60 000,- Selger bilen nå før vinteren, da disse bilene er helt ubrukelige på vinterføre... :) Fra spøk til revolver, jeg switcher over til firmabil i disse dager, og har rett og slett ikke bruk for bilen! Bilen er nylig EU-godkjent (2 mnd siden) og er meget hyggelig å se på både innvendig og ikke minst utvendig - rett og slett umulig å se at bilen er 16 år, om man skal se bort i fra selve designet da. Alt det elektriske fungere, og i denne bilen sitter det - tro det eller ei - elektriske seter med memory! Utover det; - El.vindu x4 - El. soltak - El. speil - Klima - CD/Radio - GRATIS å omregistrere til 5-seter - NYE vinterdekk på 15" alu - NY turbo satt på i 2009. ... og mye annet utstyr som er original på disse bilene. Bilen har rullet 218 000 km, noe som i og for seg er lite disse bilene tatt i betraktning, samt mindre enn de aller fleste andre S4ene som er til salgs :) Herlig lyd i fra rekkefemmeren med en spolende turbo, som chattrer og blåser noe voldsomt om du har en tung høyrefot. Synd Touranen som jeg kjører ikke ble levert med rekkefemmer og turbo i grunn.. Bilen har et lite problem, og jeg mistenker at det er feil tenning, for den jukser av og til - ikke alltid. Bare når den føler for det :) Kan dog være andre ting, jeg har ingen aning. 69 høvdinger, og du ha plutselig den råeste vinterbilen i nabolaget ditt! Ring eller send SMS på 9776 3050 eller send (helst) mail på michael@kvalitetslosen.no. Ved ønske om flere bilder, sendes disse pr. mail. Michael Endret November 18, 2010 av Michael Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet November 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Pris nedjustert fra 69 til 60 000,- . Bilen jukser èn gang i uken (Gir fra seg et host), så jeg anser dette "problemet" som ikke-eksisterende. OBS! Seriøse bud vurderes. Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 Pris nedjustert fra 69 til 60 000,- . Bilen jukser èn gang i uken (Gir fra seg et host), så jeg anser dette "problemet" som ikke-eksisterende. OBS! Seriøse bud vurderes. Automat eller manuell kasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg