Gå til innhold

Min Volvo V40 :)

Ranger emnet


volvosjuførti

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje en svensk sjappe? Men er den nødvendig? Min hadde rustet av og har ikke hatt noe problemer enda :P

 

Muligens. Nei, er ingen problemer med det. Men det skal jo vere iorden når den skal på EU-godkjenning. ;)

No: 2007 Volvo c30 Momentum Sport 1,6

Peugeot= 1998 Partner 1,9.

Før:

Opel= 1996 Vectra B 1,7 TD - 1994 Astra F 1,8

Volvo= 2004 V40 Limited Edition 1,8 - 740GL 2,3 1987.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Liten aktivitet her, men prøver no litt til.

 

Har ikkje fått gjort so mykje endå, ettersom pengene går til å betale lånet på bilen :p Men har fått sett inn ein ny Pioneer 2 DIN spiller. Må si det, synes ikkje det er meir lyd, men vart mykje klarere lyd. :)

Ellers vil eg fortsatt prøve å få den stilig og pen (uten plast!)

Leiter etter blå/xenon i grøftelys ettersom det ser rett og slett feil ut med xenon i hovedlykter og noko godt gule grøftelys.

 

Kom me tips og kommmentarer!

No: 2007 Volvo c30 Momentum Sport 1,6

Peugeot= 1998 Partner 1,9.

Før:

Opel= 1996 Vectra B 1,7 TD - 1994 Astra F 1,8

Volvo= 2004 V40 Limited Edition 1,8 - 740GL 2,3 1987.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Spørsmål: Har ikkje lys i midtkonsoll (varmetråder/setevarmer/lufting) og lurer rett og slett på om det ikkje skal vere der? Er lys når eg trykker dei på kan du sei, men ikkje i sjølve tegnet av f.eks ruta bak. Skal ikkje det vere? Lurer på om dei jæ... som monterte cdspelarn har vore borti noko..

No: 2007 Volvo c30 Momentum Sport 1,6

Peugeot= 1998 Partner 1,9.

Før:

Opel= 1996 Vectra B 1,7 TD - 1994 Astra F 1,8

Volvo= 2004 V40 Limited Edition 1,8 - 740GL 2,3 1987.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten aktivitet her, men prøver no litt til.

 

Har ikkje fått gjort so mykje endå, ettersom pengene går til å betale lånet på bilen :p Men har fått sett inn ein ny Pioneer 2 DIN spiller. Må si det, synes ikkje det er meir lyd, men vart mykje klarere lyd. :)

Ellers vil eg fortsatt prøve å få den stilig og pen (uten plast!)

Leiter etter blå/xenon i grøftelys ettersom det ser rett og slett feil ut med xenon i hovedlykter og noko godt gule grøftelys.

 

Kom me tips og kommmentarer!

 

Kan du ta et bilde av hvordan det ser ut med en uorginal spiller der? Har sett etpar andre, men det ble ikke mye pent (etter min smak) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Spørsmål: Har ikkje lys i midtkonsoll (varmetråder/setevarmer/lufting) og lurer rett og slett på om det ikkje skal vere der? Er lys når eg trykker dei på kan du sei, men ikkje i sjølve tegnet av f.eks ruta bak. Skal ikkje det vere? Lurer på om dei jæ... som monterte cdspelarn har vore borti noko..

 

Det skal være en svak bakgrunnsbelysning på disse. Juster opp lysstyrken i dashen (på venstre side av rattet, ved tåkelys-bryteren osv), se om det hjelper. Itillegg lyser de jo orange/grønn når de aktiveres..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være en svak bakgrunnsbelysning på disse. Juster opp lysstyrken i dashen (på venstre side av rattet, ved tåkelys-bryteren osv), se om det hjelper. Itillegg lyser de jo orange/grønn når de aktiveres..

 

Takk for svar!

 

Er nok ikkje dimmern nei, har prøvd å stille på den. Er heller ikkje sikring i motorrom. Ja dei lyser når dei aktiveres men ikkje den svake bakgrunnsbelysningen som du snakker om.

 

Angående 2 DIN spillern, skal eg legge inn bilde i morgo. Er ikkje tilbake i bilen før det er mørkt, er ikkje so gunstig å ta bilde da :)

 

Igjen, takk for svar :)

No: 2007 Volvo c30 Momentum Sport 1,6

Peugeot= 1998 Partner 1,9.

Før:

Opel= 1996 Vectra B 1,7 TD - 1994 Astra F 1,8

Volvo= 2004 V40 Limited Edition 1,8 - 740GL 2,3 1987.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<a href=http://img41.imageshack.us/img41/8207/cdspiller.jpg' alt='cdspiller.jpg'> Uploaded with ImageShack.us[/img]

 

Her er bilde av 2 DIN spilleren ferdig montert :)

 

Hakket på høgre side skal Bilradiospesialisten fikse/erstatte dekslet rundt. Ellers beklager eg at bilen er skitten og rotete, er lenge siden den har fått skikkelig stell no...

No: 2007 Volvo c30 Momentum Sport 1,6

Peugeot= 1998 Partner 1,9.

Før:

Opel= 1996 Vectra B 1,7 TD - 1994 Astra F 1,8

Volvo= 2004 V40 Limited Edition 1,8 - 740GL 2,3 1987.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kjøpt et justertbart senkesett, å fått den skikkelig lav, med de felgene du har, montert lyktesenkere, sota rutene helt frem ink.siderutene foran og montert k4300 xenonkit i spredere, da har du en kul bil som skiller seg ut i mengden av alle V40`ene=)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kjøpt et justertbart senkesett, å fått den skikkelig lav, med de felgene du har, montert lyktesenkere, sota rutene helt frem ink.siderutene foran og montert k4300 xenonkit i spredere, da har du en kul bil som skiller seg ut i mengden av alle V40`ene=)

 

Bilen er jo orginalt senket, 30mm(? ikkje skyt meg visst eg har feil) so veit ikkje om eg kan senke den så mykje meir. Kjøre mykje på "traktor" veier da svigers og foreldra mine bur på slike plasser ;)

 

Soting er allerede på menyen, sjekker litt priser rundt. Veit du ca pris som er vanlig på desse bilene? har fått ein pris på 5500 kr med 35% soting.

 

Link til lyktesenkerre og xenonkitt i spredere? :D

 

Takk for hjelp :)

No: 2007 Volvo c30 Momentum Sport 1,6

Peugeot= 1998 Partner 1,9.

Før:

Opel= 1996 Vectra B 1,7 TD - 1994 Astra F 1,8

Volvo= 2004 V40 Limited Edition 1,8 - 740GL 2,3 1987.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Noen som veit kor ein får kjøpt alu deksel/alu look deksel rundt cdspiller og varmeapparat styringa??

 

Volvo selger ikkje, og kunne heller ikkje finne det andre plasser...

No: 2007 Volvo c30 Momentum Sport 1,6

Peugeot= 1998 Partner 1,9.

Før:

Opel= 1996 Vectra B 1,7 TD - 1994 Astra F 1,8

Volvo= 2004 V40 Limited Edition 1,8 - 740GL 2,3 1987.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. tror bs-bildeler kanskje har noe slikt?

 

edit: det hadde de:)

 

http://bsbildeler.no/?pno=132135

 

edit2: vet ikke om det var akkurat det du tenkte på, men det er ett alternativ hvertfall da disse v40ene ikke kom med aluminium på dashen :)

Endret av SpikeMan
fant jeg fant!

Mine biler:
'96 Toyota Carina E *SOLGT*
'96 Volvo S40 *SOLGT*
'02 Volvo V40 *BYTTET*

'94 Volvo 850 *VRAKET..*
'04 VW Passat *MIN*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. tror bs-bildeler kanskje har noe slikt?

 

edit: det hadde de:)

 

http://bsbildeler.no/?pno=132135

 

edit2: vet ikke om det var akkurat det du tenkte på, men det er ett alternativ hvertfall da disse v40ene ikke kom med aluminium på dashen :)

 

 

Hei Spikeman!

 

Takker for svar, har ikkje funnet dette men kjempe greie :D

 

Eneste eg lurer litt på, er at dette er beregnet for 00-01 modell?

 

Passer dette fortsatt til min 2003 modell?

 

Igjen, takker for svar :)

No: 2007 Volvo c30 Momentum Sport 1,6

Peugeot= 1998 Partner 1,9.

Før:

Opel= 1996 Vectra B 1,7 TD - 1994 Astra F 1,8

Volvo= 2004 V40 Limited Edition 1,8 - 740GL 2,3 1987.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg ikke svare på da jeg ikke har prøvd, men jeg tror ikke de endret så mye på innsiden av bilene. Så jeg ville trodd at det skulle gå om hverandre. Ser ut som knappene og diverse er helt likt. Utover det må du nesten høre med BS-bildeler tror jeg :) Eventuellt høre om de kan sende til deg så prøver du passer det dårlig kanskje du kan få byttet det eller noe..

Mine biler:
'96 Toyota Carina E *SOLGT*
'96 Volvo S40 *SOLGT*
'02 Volvo V40 *BYTTET*

'94 Volvo 850 *VRAKET..*
'04 VW Passat *MIN*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår