Hypnotisk Skrevet Oktober 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Jeg har en VW Passat 96 mod.. (Disel) Jeg har byttet bremsekraftforsterker og den fungerer som den skal, Men nå lyser bremselysene konstant.. Jeg har funnet bryteren og når jeg trykker inn den så slukker baklyktene... Pedalen går vist ikke langt nok frem (mot setet) til og treffe den bryteren.... Det er 2 brytere der den øverste treffer den akkurat ikke, Men når jeg trykker in den skjer det ingen ting.. Når jeg trykker in den nederste (ca 1 cm fra pedalen) slokker lyktene.. Har målt armen på bremsekraftforserkeren og den er akkurat like lang som den forje.. (Det var ikke noe galt med den forje, Men jeg hadde harde bremser og trodde det var bremsekraftforsterkeren men det var vist ikke det.. men det problemet skal være fikset.) Noen som vet hva som kan være feil? Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hypnotisk Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Ta et bilde, så blir det kanskje lettere å se hva du mener. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg