Gå til innhold

ØK! W124 300DT Motor

Ranger emnet


MercedesW124

Anbefalte innlegg

Hei, har ikke 300 motor til deg, men jeg har en 230 motor med kasse og ledningsnett som akkurat er tatt ut av bil, starter på første, og kan få skriftlig garanti hvis du ønsker, motoren står i aurskog høland komune og den kan du få for 3000 hvis du er kjapp.

 

når meg på 94056448 eller ruudbj@hotmail.com

 

 

Haha, les i signaturen min.....Bilen min har 230 motor..... :D :blah:

MVH

Christian RIbe

 

Mercedes-Benz 1222 NG `85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som vi allerede har sagt til deg, så finnes det ikke 300 turbodiesel med manuell, da er det ombygd, og finne noe slikt er ikke så lett, og hvordan vite at delene som er brukt er så gode som de bør være på noe noen andre har bygget om?

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som vi allerede har sagt til deg, så finnes det ikke 300 turbodiesel med manuell, da er det ombygd, og finne noe slikt er ikke så lett, og hvordan vite at delene som er brukt er så gode som de bør være på noe noen andre har bygget om?

 

 

Har ikke skrevet noe om manuell jeg :drunk:

MVH

Christian RIbe

 

Mercedes-Benz 1222 NG `85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha.. så godt, slipper å føle meg så ...smart..:/

:adolf:

 

men skjønner problemstillingen din, nå har jeg jo litt fritidsproblemer om dagen, så skal si ifra om jg finner noe på the world wide web....

 

nå er jeg oppvokst med merce, er ikke noe guru på noen måte, men det eneste jeg kan tenkte meg blir løsningen for deg må være å få tak i en kasse fra en annen modell, så kansje du må se litt på adapter plate mellom motor og kasse... veit det er noen karer i sverige som har gjort det, finner bare ikke igjen det bilsport bladet som repotasjen var i... masse lykke til, skal si ifra hvis jeg finner no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha.. så godt, slipper å føle meg så ...smart..:/

:adolf:

 

men skjønner problemstillingen din, nå har jeg jo litt fritidsproblemer om dagen, så skal si ifra om jg finner noe på the world wide web....

 

nå er jeg oppvokst med merce, er ikke noe guru på noen måte, men det eneste jeg kan tenkte meg blir løsningen for deg må være å få tak i en kasse fra en annen modell, så kansje du må se litt på adapter plate mellom motor og kasse... veit det er noen karer i sverige som har gjort det, finner bare ikke igjen det bilsport bladet som repotasjen var i... masse lykke til, skal si ifra hvis jeg finner no...

 

 

 

Ok, :thanks

 

Si ifra hvis du finner noe da :)

MVH

Christian RIbe

 

Mercedes-Benz 1222 NG `85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår