Gå til innhold

Webasto problemer 05 Ford Transit 125 T300

Ranger emnet


Trollet_

Anbefalte innlegg

Har nettop kjøpt bilen, er med start-ur og parkeringstimer, har prøvd den i begge instillinger, men når hører bare et lite grynt og ingen ting skjer, timeren ser ut til og funke, men hverken coupevifta eller varmeren går.

 

Varmeren sitter som en ganske ekstern enhet under fotbrønnen på venstre side.

 

Hvor kan jeg begynne feilsøkinga? hvor sitter de enkelte delene? styreenhet, sirkulasjonspumpa?

 

Er avhengi av bilen på jobb, så om jeg plukker ned varmeren vil vel all kjøleveska renne ut? kan man blinde av disse og dieseltilførselen noen dager imens man bruker bilen?

 

Finnes det Repsett til disse?

 

på forhånd; takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettop kjøpt bilen, er med start-ur og parkeringstimer, har prøvd den i begge instillinger, men når hører bare et lite grynt og ingen ting skjer, timeren ser ut til og funke, men hverken coupevifta eller varmeren går.

 

Varmeren sitter som en ganske ekstern enhet under fotbrønnen på venstre side.

 

Hvor kan jeg begynne feilsøkinga? hvor sitter de enkelte delene? styreenhet, sirkulasjonspumpa?

 

Er avhengi av bilen på jobb, så om jeg plukker ned varmeren vil vel all kjøleveska renne ut? kan man blinde av disse og dieseltilførselen noen dager imens man bruker bilen?

 

Finnes det Repsett til disse?

 

på forhånd; takker for svar :)

 

Trolig har brennkammeret ditt gått, da vil ikke kolben tenne og systemet går i nødmodus. Bytt veike og evt brennkammer så virker det nok igjen.

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår