Gå til innhold

Undersøkelse i forbinnelse med skoleprosjekt

Ranger emnet


TheRealL

Anbefalte innlegg

Hei kjære forum brukere,

 

Jeg håper dere kan hjelpe meg. I forbinnelse med et skoleprosjekt så vil jeg prøve og finne ut om hvor interesert en er i bil har noe valg for det bilmerket man vil kjøpe.

 

Så hvis dere hadde hatt 2 minutter til og fylle ut denne spørreundersøkelsen så haddet det vært flott! Jeg vil med glede publisere mine rå resultat og muligens rapporten min.

 

http://www.surveymonkey.com/s/6B7TV7N (Engelsk spørreundersøkelse vel og merke, men burde ikke være noe problem)

 

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt sikker på hva du vil oppnå med undersøkelsen, men vil absolutt tro at det hadde vert en fordel med noen flere spørsmål.

Men om jeg forstår deg rett, så tror ikke jeg du ender opp med så mye. En som liker gamle ford kan være akkurat like interessert i biler som en som sikler etter ferrarier. Dette går for det meste på personlige preferanser, og selv om statistikken du utarbeider fra denne undersøkelsen kan vise en trekning mot det ene eller det andre, så vil dette på ingen måte være presentabelt for realiteten. Vertfall ikke på en så liten kontrollgruppe som du vil oppnå på dette forumet.

 

Når det er sagt, så hadde det likevel vert spennende om du legger ut resultatet her. Lykke til med oppgaven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt sikker på hva du vil oppnå med undersøkelsen, men vil absolutt tro at det hadde vert en fordel med noen flere spørsmål.

Men om jeg forstår deg rett, så tror ikke jeg du ender opp med så mye. En som liker gamle ford kan være akkurat like interessert i biler som en som sikler etter ferrarier. Dette går for det meste på personlige preferanser, og selv om statistikken du utarbeider fra denne undersøkelsen kan vise en trekning mot det ene eller det andre, så vil dette på ingen måte være presentabelt for realiteten. Vertfall ikke på en så liten kontrollgruppe som du vil oppnå på dette forumet.

 

Når det er sagt, så hadde det likevel vert spennende om du legger ut resultatet her. Lykke til med oppgaven!

 

Hei,

 

Har publisert spørreundersøkelsen på flere andre steder også. Jeg skal også sammenligne mine resultat med AutoIndex 2010 (http://naf.no/no/Forbrukertester/Autoindex/Autoindex-2010/Autoindex-2010/ ).

 

Hadde jeg hatt muligheten til og få over 1000 folk til og ta undersøkelsen min, ja da hadde det vært flott, men det blir vansklig. Er bare 18 år og dette er bare et lite prosjekt i Matte som kun teller 25% av karakteren.

 

Uansett, takk for hjelpen alle sammen, hver stemme hjelper stort :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår