acoupe Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 hei ! En jeg kjenner hadde 2stk 8" subber i hattehylla. Han sa at det ble veldig bra trøkk på lyden etter han hadde montert disse. Jeg har selv ikke hørt lyden på dette anlegget etter monteringen, så jeg kan ikke bekrefte hva han sa. Er det noen andre her som kan si det samme om dette ? Eller har noe mot eller for sub i hattehylla ? mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Greit om det er en kasse under der... Eller Open Air sub'er. Ellers ville jeg ikke gjort det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 ok, men hvor får man tak i open air sub da ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 det står som regel i beskrivelsen av elementet om det kan brukes til "Open-Air" eller ikke... men jeg ville uansett hatt kasse på elementene, for å få mest trøkk av de... Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 OK, men kan det være greit måte til å få litt mer ålreit bass til å starte med ? (lavbudsjett anlegg) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Originally posted by sutarts hei ! En jeg kjenner hadde 2stk 8" subber i hattehylla. Han sa at det ble veldig bra trøkk på lyden etter han hadde montert disse. Jeg har selv ikke hørt lyden på dette anlegget etter monteringen, så jeg kan ikke bekrefte hva han sa. Er det noen andre her som kan si det samme om dette ? Eller har noe mot eller for sub i hattehylla ? mvh stian En 10" eller 12" sub i en liten kasse i bagasjerommet spiller 10 ganger bedre enn to 8" i hattehylla i 9 av 10 tilfeller skulle jeg tippe... :) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummielge Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Originally posted by Terminator En 10" eller 12" sub i en liten kasse i bagasjerommet spiller 10 ganger bedre enn to 8" i hattehylla i 9 av 10 tilfeller skulle jeg tippe... :) Som Terminator sa. jeg ville heller ha satset på en 10" eller en 12" i liten lukka kasse, mye bedre en 2x8" i hattehylla :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg