Bhaija Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Hei Min motor 1.6 16v bruker olje og vil gjerne ordne det hvis det er mulig økonomisk sett, hva burde skiftes eller burde jeg sette inn en annen motor. Trenger råd og tips fra lure folk. Eller hvordan jeg kan begrense olje forbruk. TAkk på forhånd:blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra ronny Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 regner med det er snakk om en vectra 96-98 modell. har nettopp byttet motor på en sånn 1,6 vectra. brukte 1 liter olje på 100 km. røykla alt som kom etter meg i trafikken. visst forbruket er såpass høyt er det bare å få ny motor, ellers går det an å prøve med et stoff fra liqui moly som reduserer oljeforbruk betraktelig. da må du bare spørre på en bilrekvisita om de har. det finnes sikkert andre produsenter enn liqui moly også uten at jeg kan nevne noen. jeg betalte 7.000 kroner for en sånn motor på blomdals opelhugg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bhaija Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Okey. Hvordan er det med pris på bytte av motor, er ikke den flinkeste til dt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra ronny Skrevet Oktober 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 ville nok få byttet den selv. du kjenner vel noen motorkyndige. på verksted koster det sikkert fort 10.000 tenker jeg . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg